2012-09-08, 21:51
|
|
Jag kan en rolig historia.....
Reg.datum: Apr 2005
|
När jag skulle stänga köksfönstret hade jag lyckats klämma fast en liten mus i svansen som var på väg in. Vad är chansen till det? Han sprattlade för livet. Tog en vante och hjälpte honom ut igen. Glad att jag slapp mosa honom. Film finns.
|
|
|
|
2012-09-08, 21:53
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Jag orkar inte göra våfflor, kan inte nån laga det till mig? *är ynklig*
|
Jag gav mitt våffejärn till Madame pga att det ej var gjutjärn (hjärnsläpp vid köp), funkar det utan järn i järnet så kan säkert hon bistå! Hoppas blicken klarnar för dig snart vampyren!
Blev alltså inga våfflor här, hade tänkt Andreaz Engströms träningspannkisar men blev grillad kyckling och glass utöver min vanliga "meny". Hade inte tänkt äta ngt extra iom konferens tidigare i veckan, men min kära Mr Fredrik Nypare sa nåt om "du ska väl inte straffa dig? Du tappar som du ska" (återställer ordning; 2 kg/2 veckor). Så tja, lite gott med gott samvete var det. Nom nom!
Kikade just i bodybuildingskvallertråden och där stod han i Finland och log.. många timmar efter att hans tvillingpojkar väckt honom, ngn timme efter träningspass och efter att ha nypt mig. Ändå så glad!
|
|
|
2012-09-08, 21:55
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
När jag skulle stänga köksfönstret hade jag lyckats klämma fast en liten mus i svansen som var på väg in. Vad är chansen till det? Han sprattlade för livet. Tog en vante och hjälpte honom ut igen. Glad att jag slapp mosa honom. Film finns. 
|
Filmar du alltid när du stänger fönstret?  Btw - kan inte se bilderna! Vill se filmen dock.
|
|
|
2012-09-08, 21:55
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Gillar du den typen av fysik Lellan?
|
|
|
2012-09-08, 21:58
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Filmar du alltid när du stänger fönstret?  Btw - kan inte se bilderna! Vill se filmen dock.
|
Super du ofta när du skriver inlägg? 
Btw - Här finns inga bilder! (Kolla facebook...)..
|
|
|
|
2012-09-08, 22:10
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
Gillar du den typen av fysik Lellan?
|
Antar att du menar som i "gå igång på"? Och för gemene kille, så kan han inte förstå det jag kommer säga nu: jag går inte igång på en fysik. Jag kan gilla en tjock fysik, kanske en spinkig - det enda jag kan säga är att det kan vara avtändande med för tjock eller deffad. Eller bara jeetesmal. Dvs när det inte känns helt sunt.
När jag ser den bilden, på Mr ReForm, så ser jag min glada coach vara iväg och ha roligt görandes sitt jobb!  En byggartumme på någon bild, en dubbelbicce på någon annan, i princip alltid ett leende. Han säger ju själv att hans kropp inte är normal, el sund, men för mig som lallat där sedan ett par år så tycker jag hans person är sund och välmenande och jag uppskattar det hos ngn man tar hjälp av.
Det blir lite som om jag skulle visa en bild på min bror, och du ställer den frågan.. Svårt att förklara.
Går igång på den jag tänder på, inte en fysik som sagt, och jag tänder inte på Fredrik enlig förklaring ovan.  Däremot tänder jag på min pojkvän, som är biffig men inte i de proportionerna, har sett bilder på honom som spinkig och det jag ser på dem bilderna är samma person men visst upplever jag honom attraktivare i nuvarande skick. Han hade förmodligen inte gått igång på mig som fet med skam i blick heller. Ingen av oss trivdes vidare i de skalen så där finns nog en del av förklaringen, men därmed inte sagt att jag inte skulle tappa lite attraktionskraft till kroppen om han tex tokdeffade ner sig.
|
|
|
2012-09-08, 22:11
|
|
Banned User
|
Suck, jag som hade hoppats på att du skulle svara att du tyckte det var sexigt men kanske inte för musklerna utan för att du visste allt arbete som låg bakom
"Roligt" dock att du känner att det kan vara avtändande med för tjock, du som har varit på andra sidan resonerar man likadant då också? Dvs när du var Big Lellz, accepterar man inte att man får ta seden dit man kommer? Det är väl lite som att bli 60 och inse att alla andra i sin rätta ålder också har lite lös hud och rynkor.
Senast redigerad av TREX den 2012-09-08 klockan 22:14.
|
|
|
2012-09-08, 22:12
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
|
My brain is too big for u.  Jag syftade på mms. Sedan på ytfilm, som jag inte kan se på denna kassa dator. Ska kolla på mobilen!
Har inte druckit mer än 1 öl, 3 glas vin sedan årsskiftet samt 2 lättöl, så nej - super inte alls direkt.
|
|
|
2012-09-08, 22:12
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Det gör väl alla som skriver i babbla?
Fin film.
|
|
|
|
2012-09-08, 22:18
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
Suck, jag som hade hoppats på att du skulle svara att du tyckte det var sexigt men kanske inte för musklerna utan för att du visste allt arbete som låg bakom 
|
Prince Albert är sexigt, mkt arbete där med?
Min koppling fysisk uppenbarelse - sexig är nog rätt låg, iaf ur sitt sammanhang. Och tro mig, tillfällena jag råkar på karln är allt annat än sexiga: han kollar teknik vid träning, el nyper i hullet (på senare även dragit i det, för att utröna dess "sort"!) på givna ställen. Hur osexigt som helst.  Som sagt, det känns som att prata om en bror typ, ser honom som "coach".
Ligger ju hutlöst mkt kropps och hjärnarbete bakom, så respekt - absolut.
|
|
|
2012-09-08, 22:19
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Det är ju lördag.
På samma tema vill jag förmedla dagens tips: Spill inte öl i soffan. En liten heads up bara!
|
|
|
|
2012-09-08, 22:23
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Det gör väl alla som skriver i babbla?
Fin film.
|
Man ska va snäll mot djur.
|
|
|
|
2012-09-08, 22:27
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Emeli Sande, fan vad bra hon är. Lyssnar på henne på vagnen, när jag springer, i bilen, heela tiden.
|
|
|
2012-09-08, 22:28
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Prince Albert är sexigt, mkt arbete där med?
Min koppling fysisk uppenbarelse - sexig är nog rätt låg, iaf ur sitt sammanhang. Och tro mig, tillfällena jag råkar på karln är allt annat än sexiga: han kollar teknik vid träning, el nyper i hullet (på senare även dragit i det, för att utröna dess "sort"!) på givna ställen. Hur osexigt som helst.  Som sagt, det känns som att prata om en bror typ, ser honom som "coach".
Ligger ju hutlöst mkt kropps och hjärnarbete bakom, så respekt - absolut.
|
Hehe menade inte just coach/kompis men att du kikade in i kroppsbyggarskvallertråden för att kika lite fysiker överhuvudtaget
|
|
|
2012-09-08, 22:28
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
5an mot Hisingen en lördagskväll....fyfan.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.
|

|