Citat:
Ursprungligen postat av Galt
vet hur det känns med alla dessa motgångar i form av sjukdomar när man är småbarnsförälder,men är bara att försöka fokusera på andra ting under dessa situationer även om det är betydligt svårare än det låter!funderar själv tex på att allvarligt börja dreja eller måla med akvarell eller nått,då styrketräningen är underbar när det går framåt,men knäckande på sinnet i annat fall.
krya på dej,och jag tipsar dej om en sak nu som jag sällan gör själv;-)
låt vilan ta sin tid!stressa inte iväg så fort du slutar snora,utan låt kroppen bli helt frisk...hahaha tänk vad enkelt det är att ge folk råd,men ack så jädrans svårt att följa samma själv;-)anyway get well soon
|
Ja du om någon vet hur det är med sjukdomar och elände som sätter käppar i hjulen för ens framfart på gymmet.
Ska ha ditt tips i bakhuvudet,lovar inget men ska tänka på det som sagt hehe
DONE!! Vecka 15 av 15
Vikt 83,8kg -10,2kg (startvikt 93,8kg)
Nacke 44cm -1cm (start 45cm)
Bröst 115cm +/- 0
Överarm 41,5cm -1,5cm (start 43cm)
Underarm 35cm +/- 0
Midja 78cm /81cm -9cm / -13 (start 87cm / 93cm)
Lår 65cm -3cm (start 68cm)
Vad 41,5cm -1,5cm (start 1,5cm)
Yepp då var det klart med diet för denna gång. En liten återhämtningsperiod är på sin plats och filar på upplägg hur jag ska köra framöver med både kost och träning.
Resultatet är bra men en vill ju alltid mer liksom.
Kikade lite vart jag startade för 2år sen efter uppehåll, då blir man allt lite stolt över en själv.
Vart en grym resa och lärt mig en himla massa av både böcker och erfarenheter jag skaffat mig på vägen.
Från start i januari 2011 vägde jag 108kg och helt otränad efter massa år av uppehåll och slapphet.
Hittade dock ingen bild i mobilen från starten men väl en från 2011-12-12.
Gått upp från 92kg sen vår/sommar i någon form av självlögn av bulk, vikt kring 102kg styrkan har aldrig ökat lika bra, men fet blev man på köpet.
Här lärde jag mig att använda grisbulk som ursäkt för äta är inget man ska hålla på med
Men så glad jag ändå var hahahaa
dec2011.jpg
Dagens form vid 83,6kg
20130214.jpg
tutte.jpg
Skillnaden är påtaglig och som sagt, nu köttar jag vidare mot nya höjder.
-80kg och dubbla kroppsvikt i bänk är långsiktiga målet för i år!
Lets get it on!
Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min dotter 7år

Tiden bara springer iväg!
...ok jag aka gubben blir 35 idag med...
Så lite extra gott till middag blir det ikväll