0 kg x 25
40kg x 10 PB REPS
37.5kg x 10
37.5kg x 9
37.5kg x 8
Chins
kv x 8 + 4 negativa
kv x 5 + 7 negativa
kv x 3 + 5 negativa
kv x 2 + 6 negativa
Sidelaterals
12.5kgs x 12 PB REPS
12.5kgs x 8 PB SET
10kgs x 12
10kgs x 10
10kgs x 9
Latsdrag
55kg x 12 PB REPS
55kg x 10 PB REPS
55kg x 9 PB SET
50kg x 10
Lutande hantelpress
22.5kgs x 12
22.5kgs x 10 PB REPS
22.5kgs x 8 PB SET
20kgs x 12
Sittanderodd
60kg x 12 PB REPS
60kg x 9 PB SET
55kg x 10
55kg x 9
Tricepspress m.hantel
17.5kg x 12
17.5kg x 12 PB REPS
17.5kg x 12 PB REPS
17.5kg x 11 PB REPS
Stångcurl
12.5kg x 12
12.5kg x 10
12.5kg x 9 PB REPS
12.5kg x 9 PB SET
Skönt pass. Började med att värma upp axlarna genom att lägga armbågen på smithstången och rotera armen med en 2kgs hantel, 12 reps + 2 set.
Hade haft lite känningar i axlarna när jag körde sidelateralens förra passet men nu kändes det hur bra som helst. Ska fortsätta med uppvärmningen!
Tid: 60 minuter
Nöjd: 999%
Ursprungligen postat av mattilainen
Bänkpressen och chinsen får mig att skriva grymt pass men det gör jag för ofta..
så nu ger jag mig poå mitt andra som jag tyckte var riktigt bra, vilket var stångcurlsen RIKTIGT BRA!
Eeeh lite upprepning skadar aldrig Tackar! Får sån otroligt grym pump i gymmet numera. Känns som att musklerna kommer sprängas när jag spänner till. Önskar bara det kändes så här bra:
"It's as satifying to me as cuming is, you know as having sex with a woman and cuming, so can you believe how much I am in heaven, im like getting the feeling of cuming in the gym.....so im cuming day and night, so it's terrific, right, haha, so im in heaven"
Citat:
Ursprungligen postat av CalleP
haha harrejävlar pb killen är på g?
Det går inte att sluta, måste fortsätta framåt!
Of course man har sett Pumping Iron Arnold är grym han. Såg en annan dokumentär där han skiter i att snacka om doping och att han är anti-doping men ändå så kör han inga checkups på Arnold Tävlingen. Han tog också ner sina bilder på Gold's Gym vilket gjorde att alla där blev väldigt dystra. Lite synd där men den gamla BB Arnold är legend och kommer alltid att vara.