Bläääää vilket jobbigt pass.
Bänkpress
5x90
2x95 (*)
2x100
5x95
3x100
1x105
Vet inte vad som hände på 95, hade inget pepp, inget utlyft (var ensam på gymmet) och började tänka på annat mitt i så jag la stången helt fel och allt gick åt skogen. Blev jättesur sen och peppade upp mig rejält för resten av lyften som då gick lätt.
Marklyft (utan bälte)
8x150
10x150
På 130 gick det segt och det var ändå bara uppvärmning. Jag var besviken efter bänkpasset, tränade inte med någon vilket gjorde att jag inte var lika pepp och så var jag allmänt seg eftersom jag var sjuk för två dagar sedan. Men så när jag ska köra 150 så ser jag två tjejer gå in i tjejernas omklädningsrum och dom såg naaz ut så då exploderade peppet i mig! Jag tänkte "Äsch, vad håller jag på med?! Lyft nu för tusan Mike!" och körde på och whoosh! 150 kändes som 100, 8 reps kom lätt. Hade säkert kunnat göra 15 reps men en röst i huvudet sa åt mig att "tänk på din huvudskada!!! Gör inget dumt!!!" så jag la av i tid innan något hände. Jag blev dock positivt överraskad över hur lätt det var så jag gjorde ett till set nästan på en gång efter och gjorde 10 lätta reps.
Sen efter det mådde jag skitdåligt

Trodde jag skulle kräkas så jag gick ut och la mig i gräset i över en halvtimme innan det började gå över och nu är det helt över. Det sög att må så dåligt. Tror det var för att jag är ovan vid höga antal reps på marklyften.
Jag ska alltid göra dumma saker
Tjejerna kom inte in i gymmet sen när jag var där, det räckte med att se dom för att få en peppboost. Konstigt det där, hur tjejer kan göra sån skillnad
Nästa vecka kör jag femmor på 155 och kör fler set istället, vill inte må dåligt efter passet.