2010-11-17, 19:38
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2010
|
|
|
|
2010-11-17, 21:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
|
|
|
2010-11-17, 21:31
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Ser att du endast är ute efter ett grattis så varsågod! Grattis!
Misstänker kraftig ostkrok med tanke på kameravinkeln dock
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2010-11-17, 22:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
|
Varför sån taskig attityd? och detta jävla tjat om ostkroks-rygg så fort det visas ett klipp på marklyft.
Riktigt starkt Xsmall! Alltid kul att se ett klipp där någon pangar på lite och inte försöker visa upp en perfekt teknik på 30kg. Snyggt!
|
|
|
2010-11-17, 22:46
|
|
Egenanpassad text
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bushi^
Varför sån taskig attityd? och detta jävla tjat om ostkroks-rygg så fort det visas ett klipp på marklyft.
Riktigt starkt Xsmall! Alltid kul att se ett klipp där någon pangar på lite och inte försöker visa upp en perfekt teknik på 30kg. Snyggt!
|
Skulle folk inte ge kritik på ostbågsrygg så skulle det nog inte läggas upp så många filmer på marklyft mer...
|
|
|
2010-11-17, 22:53
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av xsmall
Nytt PB i marken, 115 och 120kg!
|
Inte är du svag inte, men vill du ha någon form av feedback på dina marklyft så får du nog posta en film med bättre vinkel.
|
|
|
2010-11-17, 22:53
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av FilipWT
Skulle folk inte ge kritik på ostbågsrygg så skulle det nog inte läggas upp så många filmer på marklyft mer...
|
Dock på ett maxlyft så vill man ju bara ha upp vikten.
bara att tagga så har du de 
|
|
|
|
2010-11-17, 22:54
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel174
Starka lyft också, ett plus där med. Visade klippet för några kompisar, alla tyckte att det var fantastiskt. Måste testa det är med en smäll på nacken.
|
Starkt och starkt... allt är relativt. Men det börjar ta sig i alla fall. Ha ha, det är doktor Linds patenterade döds-slag från helvetet. Sätter till och med igång en speta som mig.
|
|
|
2010-11-17, 22:55
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av OskarNorberg
Dock på ett maxlyft så vill man ju bara ha upp vikten.
|
Vill man inte ha kvar ryggen också?
|
|
|
2010-11-17, 22:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av bug
Grymt! 
|
Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Fantastiskt fina vinklar i mark och ruggigt stark för din ålder!
|
Trevligt och höra =)
Citat:
Ursprungligen postat av elo_
DHT- grym tävling!  Gratulerar till fint resultat!
|
Tack, är riktigt nöjd!!
|
2010-11-17, 23:04
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
|
Aj då, jag trodde detta var träningsfilmstråden "lägg upp era träningsfilmer". Jag lägger väl upp klipp av samma anledning som alla andra här i tråden, att tips om teknik och utförande uppskattas är väl en självklarhet och inget man måste skriva varje gång man postar? Sen är jag väl knappast den enda som lagt upp ett nytt personbästa i tråden, så jag antar att det är nåt annat du retar dig på egentligen.
Filmade med ett fast 50mm objektiv och kameran på en bänk, därav vinkeln, men ska fixa nåt bättre att filma med nästa gång. Men tack ändå!
Citat:
Ursprungligen postat av Bushi^
|
Tack=)
|
|
|
2010-11-17, 23:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av FilipWT
|
Problemet är att folk är så äckligt snabba på att slänga ur sig ordet ostkrok så fort ryggen är det minsta krökt. Så länge ländryggen inte ser för taskig ut så är det bara att kötta på. Plus att man få ha lite överseende med tekniken då det gäller ett maxlyft.
Ledsen för OT
Återigen, bra krigat och grattis till PB!
|
|
|
2010-11-17, 23:11
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av hertzman
Inte är du svag inte, men vill du ha någon form av feedback på dina marklyft så får du nog posta en film med bättre vinkel.
|
Tackar, ja jag ska nog ta och köpa mig nåt bra att filma med i helgen. Lite klumpigt att släpa med sig systemkameran varje gång man ska filma.
|
|
|
2010-11-17, 23:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av hertzman
Vill man inte ha kvar ryggen också?
|
Jo de är klart att man ska försöka hålla ryggen, men nog är det värt att släppa den på en maxlyft om det innebär att vikten far upp. Min poäng var att man ser inte så många som håller spikrak rygg på ett maxlyft.
bara att tagga så har du de 
|
|
|
|
2010-11-17, 23:20
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av xsmall
Aj då, jag trodde detta var träningsfilmstråden "lägg upp era träningsfilmer". Jag lägger väl upp klipp av samma anledning som alla andra här i tråden, att tips om teknik och utförande uppskattas är väl en självklarhet och inget man måste skriva varje gång man postar? Sen är jag väl knappast den enda som lagt upp ett nytt personbästa i tråden, så jag antar att det är nåt annat du retar dig på egentligen.
Filmade med ett fast 50mm objektiv och kameran på en bänk, därav vinkeln, men ska fixa nåt bättre att filma med nästa gång. Men tack ändå!
|
Retar mig inte på något jag konstaterade bara.
Dessutom så var det lustigt om den ligger på bänken att den ändå ändrade vinkel och följde med upp en bit under lyftet
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:50.
|

|