haters gonna hate "det var bäst när Brody var med" bla bla bla "slutade vara bra efter ett par säsonger" bla bla bla. Tyvärr har jag för mig att Quinn dog utan att kunna återuppstå men Saul finns kvar att stötta vår bipolära kvinna.
Såg tretimmarspiloten av Battlestar Galactica igår (på min flickvän och sambos inrådan). Hon är helt klart en keeper.
Satan i gatan vad bra. Hoppas att det håller i sig alla säsongerna.
Alltså remaken med Edward James Olmos et al? Trodde för en sekund där att det hade kommit någon ny utgåva eller uppföljning av den serien, eller har jag missat något? Den där är ju för övrigt inte bara en av de bästa scifi-serierna någonsin utan IMO en av de bästa överhuvudtaget.
Såg tretimmarspiloten av Battlestar Galactica igår (på min flickvän och sambos inrådan). Hon är helt klart en keeper.
Satan i gatan vad bra. Hoppas att det håller i sig alla säsongerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Termy
Alltså remaken med Edward James Olmos et al? Trodde för en sekund där att det hade kommit någon ny utgåva eller uppföljning av den serien, eller har jag missat något? Den där är ju för övrigt inte bara en av de bästa scifi-serierna någonsin utan IMO en av de bästa överhuvudtaget.
Instämmer...
Scratch89 se till att du får alla alla avsnitten inklusive webisodes/filmer i kronologisk ordning
Tips från polare i.o.m. att jag älskar sci-fi. Drog av fem raka avsnitt(á la ~50 min) igår kväll vilket saboterade en hel del av nattens sömn. Tycker att det är ett gott betyg. Kortfattat så kan man väl säga att det är en alternativ framtid där människor kan leva för evigt tack vare att ens själ/medvetande finns i en liten dator. Kroppar fungerar bara som fodral som man kan byta emellan. Joel Kinnaman spelar huvudrollen och agerar väl som någon form av detektiv. Hittills har det känts som just sci-fi blandat med lite deckare.
Såg trailern för nån vecka sedan och tycker det ser riktigt dåligt ut. Jag är ett stort fan av serierna men tror inte jag kommer kika på denna nya.
De tre första har släppts, men dem var bara 10 min långa per avsnitt, vet inte varför och om dem kommer att vara korta framöver.
Jag kan inte säga att det hände något speciellt som fick mig att vilja fortsätta titta, kändes väl lite för B, men då jag är ett fan av Stargate i sin helhet är jag villig att försöka bortse från det som är dåligt!
De tre första har släppts, men dem var bara 10 min långa per avsnitt, vet inte varför och om dem kommer att vara korta framöver.
Jag kan inte säga att det hände något speciellt som fick mig att vilja fortsätta titta, kändes väl lite för B, men då jag är ett fan av Stargate i sin helhet är jag villig att försöka bortse från det som är dåligt!
Alla 10 avsnitt är 10 min. Totalt 100 minuter = ungefär som en vanlig film. Tänker vänta tills alla är släppta och se dom direkt.