Quarantine 2 2011. Hade inte stora förväntningar men vart glatt överraskad. Helt ok underhållning. 5/10
__________________ Jag tränar i mitt garage! Hardcore så det förslår.
"It's the same bull that I see spouted all the time with training partners. 'Oh, if you don't have training partners, you'll never amount to anything'. That's absolute garbage."Mike Tuchscherer
The lincoln lawyer
Tycker Matthew McConaughey spelar på ett väldigt bra sätt som skådespelare.
Grym film för övrigt, enligt mig då.
Den som funderar på att hyra denna vill jag upplysa om min motsatta åsikt till den lofito för. Jag orkade inte mer än 10 minuter av det maximala överspelet och påklistrade coolheten. Huvva! Jag går på något inte fullt så bajsnödigt, kanske Country Strong.
Den som funderar på att hyra denna vill jag upplysa om min motsatta åsikt till den lofito för. Jag orkade inte mer än 10 minuter av det maximala överspelet och påklistrade coolheten. Huvva! Jag går på något inte fullt så bajsnödigt, kanske Country Strong.
Eftersom du har musiksmak så kan jag tänka mig att du faktiskt får upp öronen för lite countrymusik. Det finns ett par låtar i filmen som är riktigt bra.
Synd, för coolheten varade i 20 minuter för att sedan övergå till att vara en rätt seriös roll.
Pirates är lika rörig som vanligt, men lyckas underhålla, trots att det känns som man sett allt förut.
Filmen är dock värd att se bara för havsfrugorna:
Everything Must Go
Alltid kul att se komiker ta sig an seriösa roller. Ferrell är väldigt övertygande, precis som alla andra rollinnehavare, men filmen lyckas ändå inte gå hela vägen.
Den var fint fotad, hade bra musik, men var alldeles för förutsägbar. Läste nånstans att den var baserad på en bok, som troligtvis var baserad på en verklig händelse, men liknande filmer finns.
6/10
Eftersom du har musiksmak så kan jag tänka mig att du faktiskt får upp öronen för lite countrymusik. Det finns ett par låtar i filmen som är riktigt bra.
Påbörjar den nu då.
Det blev How can you know istället. Jag är svag för Reese Witherspoon.
Och, "få upp öronen för lite countrymusik" ... Jag blir nästan lite kränkt.
Citat:
Ursprungligen postat av skans
Synd, för coolheten varade i 20 minuter för att sedan övergå till att vara en rätt seriös roll.
Jag ger filmen 7/10
Kan jag spola fram 20 minuter då kanske? För det var verkligen outhärdligt.
Fan skaparn, du måste väl varit förberedd för Macanaheeys coolhet? Spelar han inte mer eller mindre lite småcool i varje film han medverkar i?
Jag har svårt för honom men bortsåg från coolheten och filmen är faktiskt riktigt bra.
Helt okej rulle. Storyn lät bra innan vi började kolla, men gjordes inget vidare. Jag gillade däremot slutet.
Blev grymt impad av tjejens skådespeleri. Filmen kändes ganska äkta på något sätt, och det är ju bra. Jag ger den också 6 toasters.
__________________ Tacka vet jag konstruktivt livsknarkande. - Doctor Snuggles
Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
Fast Five - På ett sätt gillar jag sådana här testofilmer men den skulle bli så mycket bättre om de jobbade lite på balansen.
Sen är det ju komiskt att gänget framställs som några guds barn och där det pussas på korset osv. Sedan att de "råkat" döda 100 oskyldiga är bara olyckliga omständigheter. Det är skitcoolt att vara kriminell liksom. Nä, jag hade gärna sätt att de alla hamnade i elektriska stolen.