|
Visa resultat för omröstning: Skönhetsoperationer?
|
|
Det är fint!
|

|
46 |
25.27% |
|
Neutral i frågan, har ingen åsikt, etc.
|

|
73 |
40.11% |
|
Fy faaaaaaaan! Varför?! OMG?
|

|
42 |
23.08% |
|
Hm, varför frågar du?
|

|
21 |
11.54% |
2006-12-05, 19:58
|
|
|
Banned
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Ok, vad är det ni pratar om egentligen? Ni anser att det är moraliskt mer korrekt att träna än att operera sig till skönhet av vilken anledning?
|
Det är inte moraliskt mer korrekt, alla får göra vad dom vill. Men träning känns som en sundare väg till en "fin" kropp.
|
|
|
2006-12-05, 19:59
|
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Hur lyckas du få in moral i detta?
|
Yankeee, kan du inte säga vad du gnäller om då? Vad är det du vill. Du älskar att säga att de som opererar sig inte har någon självkänsla(generalisering) men ändå så tränar du som en bodybuilder och visar upp dig. Skall vi fortsätta generalisera på den biten, mistar prepptorsk.
|
|
|
2006-12-05, 19:59
|
|
|
Banned
|
Citat:
Yankeee, kan du inte säga vad du gnäller om då? Vad är det du vill. Du älskar att säga att de som opererar sig inte har någon självkänsla(generalisering) men ändå så tränar du som en bodybuilder och visar upp dig. Skall vi fortsätta generalisera på den biten, mistar prepptorsk.
|
Varför går du till personangrepp?
|
|
|
2006-12-05, 20:00
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dnepr
Det är inte moraliskt mer korrekt, alla får göra vad dom vill. Men träning känns som en sundare väg till en "fin" kropp.
|
Helt klart, det är därför jag väljer det. Men jag väljer även att inte se ner på de som väljer en annan väg av olika anledningar. T.ex. tiden och att man måste underhålla det.
|
|
|
2006-12-05, 20:00
|
|
|
|
Citat:
Varför går du till personangrepp?
|
Det gör jag inte, jag generaliserar.
|
|
|
2006-12-05, 20:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Du menar alltså att min självkänsla är relevant när det gäller den psykiska statusen hos de som opererar sig?
|
|
|
2006-12-05, 20:02
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Du är en bitter ***** eftersom det är så jävla uppenbart att du bara startade denna tråden för att tracka Nina, du startade den två minuter efter att hon dissade dig i en tråd.
Så sluta vara så jäkla fördomsfull.
|
Haha, vad oväntat! Nina har faktiskt aldrig dissat mig vad jag vet, hon är väl ganska snäll. Hur mycket har jag trackat henne i tråden? Har knappt skrivit något, och det sista var på skämt. Din tröge *****.
|
|
|
2006-12-05, 20:03
|
|
|
|
Citat:
Du menar alltså att min självkänsla är relevant när det gäller den psykiska statusen hos de som opererar sig?
|
Ja, eftersom jag inte tror att du preppar och att alla hela tiden gnäller på nidbilden som finns av byggare som osäkra och våldsamma. Man kan ju tycka att det skulle göra att man har svårare att döma ut andra, men det var det visst inte.
|
|
|
2006-12-05, 20:03
|
|
|
Banned
|
Citat:
Helt klart, det är därför jag väljer det. Men jag väljer även att inte se ner på de som väljer en annan väg av olika anledningar. T.ex. tiden och att man måste underhålla det.
|
Jag har aldrig sagt att jag ser ner på nån som opererar sig, tvärtom så tycker jag att dom flesta blir fina efter sina ingrepp. Det var även det jag rötade på.
Nu är du där med tiden igen. Om man väger den lilla tiden man ger, mot det man får, så är det oerhört bra avkastning. Tiden är inte det som många klagar på, som ett argument för att det är så jobbigt, utan tiden är det som dom flesta önskar att dom hade mer av, så att dom kunde träna oftare.
|
|
|
2006-12-05, 20:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Ja, eftersom jag inte tror att du preppar och att alla hela tiden gnäller på nidbilden som finns av byggare som osäkra och våldsamma. Man kan ju tycka att det skulle göra att man har svårare att döma ut andra, men det var det visst inte.
|
Problemet är dock att jag tränar tyngdlyftning och löpning.
|
|
|
2006-12-05, 20:14
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Haha, vad oväntat! Nina har faktiskt aldrig dissat mig vad jag vet, hon är väl ganska snäll. Hur mycket har jag trackat henne i tråden? Har knappt skrivit något, och det sista var på skämt. Din tröge *****.
|
Jag skämtade också, ahhahaha
|
|
|
2006-12-05, 20:14
|
|
|
|
Citat:
Problemet är dock att jag tränar tyngdlyftning och löpning.
|
...det är ju inte direkt poängen va?
|
|
|
2006-12-05, 20:16
|
|
|
|
Citat:
Jag har aldrig sagt att jag ser ner på nån som opererar sig, tvärtom så tycker jag att dom flesta blir fina efter sina ingrepp. Det var även det jag rötade på.
Nu är du där med tiden igen. Om man väger den lilla tiden man ger, mot det man får, så är det oerhört bra avkastning. Tiden är inte det som många klagar på, som ett argument för att det är så jobbigt, utan tiden är det som dom flesta önskar att dom hade mer av, så att dom kunde träna oftare.
|
Alla har samma 24 timmar, vill man träna så har man tid. Men man prioriterar annorlunda. Men jag tror säkert att vi är på samma våglängd eftersom du inte fördömer de som opererar sig. För annars är det ju äpplen och apelsiner, man kan ju inte träna sig till silikonbröst eller snyggare näsa.
|
|
|
2006-12-05, 20:16
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag skämtade också, ahhahaha
|
Bah, vilket löjligt försvar! Jag vet att roidragen tog över den annars så lugne och enkle Transe.
|
|
|
2006-12-05, 20:18
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Bah, vilket löjligt försvar! Jag vet att roidragen tog över den annars så lugne och enkle Transe.
|
Självklart. Jag blir inte arg, jag använder bara offensiv argumentationsteknik eftersom du betedde dig som en bitch.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.
|

|