2014-11-16, 12:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2014
|
Fan va drygt.. Skiter väl i deffen antar jag
|
|
|
2014-11-16, 23:20
|
|
Registered User
|
Vad skulle ni ha gjort om ni vore i samma sits? Har sån förbannad beslutångest och det är ju skandal att jag inte har lagt på mig den massan jag skulle ha kunnat dom här månaderna..
|
|
|
2014-11-17, 00:33
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av deffhjälp
Vad skulle ni ha gjort om ni vore i samma sits? Har sån förbannad beslutångest och det är ju skandal att jag inte har lagt på mig den massan jag skulle ha kunnat dom här månaderna..
|
Skandal och skandal. Du ska träna hela livet. Du behöver inte stressa.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-11-17, 00:51
|
|
Registered User
|
Nä men ändå, jag kommer antingen se fet ut nu på sommaren eller hyffsat spinkig därför jag inte har byggt det jag egentligen skulle ha kunnat vilket känns rätt så kasst
|
|
|
2014-11-17, 00:55
|
|
Förslag?
|
Citat:
Nä men ändå, jag kommer antingen se fet ut nu på sommaren eller hyffsat spinkig därför jag inte har byggt det jag egentligen skulle ha kunnat vilket känns rätt så kasst
|
Nej, du kommer att se hyfsat spinking eller "fet" (ingen risk) ut för att du styrketränat alldeles för kort tid för att kunna förvänta dig något annat.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-11-17, 00:58
|
|
Registered User
|
Ahapp.. Men vad hade du gjort bulkat kaloribalans eller deff?
|
|
|
2014-11-17, 01:01
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ahapp.. Men vad hade du gjort bulkat kaloribalans eller deff?
|
Försökt behålla kroppsvikten och fortsätta styrketräna. Då kommer du successivt byta ut fettvikt mot muskelvikt.
|
|
|
|
2014-11-17, 01:05
|
|
Registered User
|
Yes !
|
|
|
2014-11-18, 03:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2012
|
Har du bra gener o kroppen väljer att tömma fettdepåer på magen först kan det ta kort tid. Har du otur o tappar fett på magen sist kan det ta extremt lång tid.
Minst 4-5 månader för att se bra ut skulle jag gissa. Vad menar du med att få fram rutor?
Ska de bara synas när du spänner dig lr när du sitter framåtlutad på en stol?
Mitt tips är att inte streckdeffa ner dig till en låg BF. Din ämnesomsättning kommer fallera helt och hållet. Att komma ner till schysst form brukar vara något som tar flera cyklar av deff för att vara hållbart om man börjar i det där utgångsläget.
|
|
|
2014-11-18, 20:35
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Deadandlivin
Har du bra gener o kroppen väljer att tömma fettdepåer på magen först kan det ta kort tid. Har du otur o tappar fett på magen sist kan det ta extremt lång tid.
Minst 4-5 månader för att se bra ut skulle jag gissa. Vad menar du med att få fram rutor?
Ska de bara synas när du spänner dig lr när du sitter framåtlutad på en stol?
Mitt tips är att inte streckdeffa ner dig till en låg BF. Din ämnesomsättning kommer fallera helt och hållet. Att komma ner till schysst form brukar vara något som tar flera cyklar av deff för att vara hållbart om man börjar i det där utgångsläget.
|
Alltså jag vill ju få fram rutorna tills sommaren. Det räcker ju med att dom syns om jag spänner mig. Dom ska ju se bra ut också, om jag nu deffar ner mig tills sommaren kommer mina rutor se förjävliga ut då för att jag kommer vara spinkig? Om jag kommer se ut såhär tillexempel https://www.google.com/search?q=spin...90%3B417%3B640 vill jag verkligen inte deffa ner mig.
Senast redigerad av deffhjälp den 2014-11-18 klockan 20:37.
|
|
|
2014-11-18, 20:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath
Ptja i så fall... Kanske i februari någon gång, så slipper du stressa. Jag tycker dock "Beach 2016 eller 2017" är bättre mål för dig. Du har inte massan för en deff ännu, och du är inte öht så "fet" att du MÅSTE deffa av någon orsak.
|
Kanonbra råd
TS sluta nojja om de djävla magrutorna, varför så bråttom, vem ska du impa på, har du planerat att dö hösten 2015? Fortsätt träna och lägg på dig massa och låt rutorna komma i sinom tid.
Avslutar med en  så du inte tror att jag är ett elakt troll.
|
|
|
2014-11-18, 21:56
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Animalisk
Kanonbra råd
TS sluta nojja om de djävla magrutorna, varför så bråttom, vem ska du impa på, har du planerat att dö hösten 2015? Fortsätt träna och lägg på dig massa och låt rutorna komma i sinom tid.
Avslutar med en  så du inte tror att jag är ett elakt troll.
|
Tänkte att det skulle va kul att få fram rutorna tills sommaren för att jag har typ varit fet i 3 år och har aldrig haft magrutor..
|
|
|
2014-11-21, 18:48
|
|
Banned User
|
Hörrudu Deffhjälp, sluta mjäka dig som ett barn nu.
Massvis med folk som vill hjälpa här inne, ta till dig råden och gör fan som vi säger så kan du få sina magrutor.
Lär dig räkna kalorier, ansträng dig lite.
Ingen som vill läsa ursäkter här, dags att se lite "wtf!!" ifrån dig för fan!
Edit:Ok kanske inte jag då, jag är ju alltför fet för för en kroppsbyggare.
Senast redigerad av tsim den 2014-11-21 klockan 18:52.
|
|
|
2014-11-21, 19:17
|
|
Banned User
|
Man bör äta protein t.ex minst 160g protein för en 70 kilos muskelkille.
Blir lite onda fisar när man käkar för mycke protein, nått du märker ganska snart.
Det finns garanterat en massa bra läsning här inne om kolhydrater/fett och proteiner.
Skippa inte fettet!
Edit:skrev minst 160g.
Senast redigerad av tsim den 2014-11-21 klockan 19:23.
|
|
|
2014-11-21, 21:34
|
|
Banned User
|
Kolla på en påse potatis, också kollar på en påse pasta.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:08.
|

|