"Sandra, Sandra jag skulle kunna offra min röda AV keps + lägga 117 polarbröd-tuber (ärligt stulna från sommarjobbet) emellan för att få slakta ett monsterpass med dig på K&H"
// Tankar ang. dagsformbilden vågar inte ens jag skriva ner här på brädan (rädd för att folk inte greppar kemin på sådana line;s)
"Sandra, Sandra jag skulle kunna offra min röda AV keps + lägga 117 polarbröd-tuber (ärligt stulna från sommarjobbet) emellan för att få slakta ett monsterpass med dig på K&H"
// Tankar ang. dagsformbilden vågar inte ens jag skriva ner här på brädan (rädd för att folk inte greppar kemin på sådana line;s)
Riktigt grym form! inte många 2barns mammor som är i den formen! Sen att du bänkar mer än hela älvsbyns gymnasium är ju inte fy skam heller!
Tack Gåtan, kul att höra!
Jag har ALLTID älskat att träna. Det blev ju under några år (när barnen var riktigt små) lite mindre av den varan. Nu känns det så jäkla skoj att vara igång igen. Att jag dessutom är starkare än någonsin och kanske även rent visuellt i bättre form än under min friidrottskarriär, ser jag som en stor bonus och ett kvitto på att det går även fast man börjar bli gammal.
Citat:
Ursprungligen postat av Scitec
Ola du är med på noterna.
//stämplar ut efter att ha sett många tuber
Haha... #skrattattack
Ola... du kan hälsa Jojje att han tydligen inte känner mig alls! Jag äter inte bröd i några former, så det där var en VÄLDIGT dålig deal för mig.
Lördag idag och fotbollscup för hela dagen lång. En VARM, solig dag dessutom så vi var lagomt trötta och slitna när vi kom hem ikväll. Hade egentligen tänkt vila idag också, men jag blev så träningssugen så jag drog iväg på gymmet för ett snabbpass.
Marklyft;
50xuppvärmning
70x10
80x20,10
Chins;
12 (Pb),8,7
Latsdrag;
40x20,20,20
Stångrodd;
50x8,8,8
Enarmsrodd maskin;
35x8,8
40x8
12 chins. Ett PB och ett litet steg framåt i alla fall. Alltid nåt! Nu blir det backflips i studsmattan med barnen innan jag rasar ihop i soffan.
Knäböj;
62,5x37 (film)
50x15,15,15,15 (1 min vila)
Benpress;
80x25,25,25
Raka mark;
50x12
70x10,10,10
Hacklift;
3 set
Benspark ss lårcurl;
65x10 40x10
70x8,8 45x8,8
Som sist, 37 reps. Men jag har inte alls bra i höften och som synes på filmen så påverkar det djupet. Kämpade mig igenom passet ändå och jag hoppas bara att det inte känns ännu värre imorgon.
Imorgon är det förövrigt min sista semestervecka. Vi drar iväg på en sista campingtripp för den här sommaren. Det bär iväg till Piteå Havsbad några dagar. Förutom sol, bad och golf (för mannen) så hoppas jag hinna med lite träning också.