Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-13, 14:39   #151
tjabon
Joser

tjabons avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe Visa inlägg
Jag irriterar mig på folk som är bra mindre och gnäller på att han är liten och att dom är mycket större själv bristande självinsikt av modell värre en lillkillen med hybris på filmen hade...

gnäll inte på att nån tycker han är stor ifall du är mindre och själv tycker att du är stor...

argumentet att han är liten är ganska solklart, misslyckad kan ingen här säga nånting om angående hans förutsättningar till att börja med...

skall jag mobba tjabon att jag var starkare än honom efter 10månader på gymmet än vad han blev på 10år...

4a års missbruk med steroider så borde man ingenting det beror på vad han var vad han har gjort osv men det är faktorer som inte syns...

Bara så ni vet alla som tränar mer än 2 ggr i veckan och eller är seriösa med kosten och är mindre än mig är patetiska, för jag tränar inte mer än 2ggr i veckan, smart uttalande va
Får du gärna göra om du känner för det ...
När jag första gången gick in i ett gym vägde jag 68 kg (på 183 cm)
och hade kört långdistanslöpning några år.

Alla har ju inte kontinuerlig maximal tillväxt som mål....

edit: profilbilden är den som bara inloggade kan se.

Senast redigerad av tjabon den 2011-12-13 klockan 14:41.
tjabon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 14:41   #152
Stefan J
Human forklift.

Stefan Js avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av aijou Visa inlägg
Inga imponerande quadriceps femori på någon av dem i alla fall. Men ganska maffiga gluteus maximus.
Han böjer uppenbarligen med röven!
Stefan J är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 14:46   #153
hultman
Fulstygg

hultmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tjabon Visa inlägg
Jag har hört att det finns lyftare på JSK som klarar det ...
Läs mitt inlägg igen och notera vad jag skrev om god teknik. En lyftare som glömt sin teknik tappar en jääävla massa vikt på stången.

Citat:
Ursprungligen postat av Oxe Visa inlägg
Jag irriterar mig på folk som är bra mindre och gnäller på att han är liten och att dom är mycket större själv bristande självinsikt av modell värre en lillkillen med hybris på filmen hade...

gnäll inte på att nån tycker han är stor ifall du är mindre och själv tycker att du är stor...

argumentet att han är liten är ganska solklart, misslyckad kan ingen här säga nånting om angående hans förutsättningar till att börja med...

skall jag mobba tjabon att jag var starkare än honom efter 10månader på gymmet än vad han blev på 10år...

4a års missbruk med steroider så borde man ingenting det beror på vad han var vad han har gjort osv men det är faktorer som inte syns...

Bara så ni vet alla som tränar mer än 2 ggr i veckan och eller är seriösa med kosten och är mindre än mig är patetiska, för jag tränar inte mer än 2ggr i veckan, smart uttalande va
Nu vet vi ju inte vad han ligger på för doser, och som du säger vet vi inte var han startade för fyra år sedan. Men nog fan är det dåliga resultat för någon som tycker sig ha rätt att vara en frontfigur för dopade atleter.

Och det sista du skrev stämmer ju. Klart som fan att man ska skämmas för att man är svagare och mindre än dig när du aldrig tränar. Själv är jag som sagt en liten plutt trots många år och pass på gymmet och det är väl lite tungt att vissa har bättre förutsättningar

Men mobba tjabon tycker jag att både du och jag har rätt att göra. Är man kaxig och skitnöjd med sina resultat så får de gärna bli jämförda

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 14:48   #154
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av hultman Visa inlägg
Läs mitt inlägg igen och notera vad jag skrev om god teknik. En lyftare som glömt sin teknik tappar en jääävla massa vikt på stången.
Och en muskelbyggare som tappat sina muskler tappar en jääävla massa vikt på stången.

Skitsnack. Det enda rättvisa är att ta maratonlöpare som aldrig lyft förr.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 14:51   #155
tjabon
Joser

tjabons avatar

Reg.datum: May 2007
Jag är övertygad om att några veckors teknikträning med styrkelyftare
skulle förbättra mina resultat en hel del.
Kanske blir en liten utmaning framöver ??
Gammal 2011-12-13, 14:52   #156
Mourten
Broilerfjårtisen

Mourtens avatar

Reg.datum: Jan 2007
De känns som 4 års preppande bör ge bättre men de är ett bra inslag eftersom de är så sjukt korkat av en sån ungkille att förstöra kroppen fullständigt.
Samtidigt gör de bara att folk kommer tro att varje random lasse med 38 cms biccar går på roids.

Galet nice akvarium.
Gammal 2011-12-13, 15:01   #157
hugok
Böj i curlracket

hugoks avatar

Reg.datum: Jun 2009
Citat:
Inga imponerande quadriceps femori på någon av dem i alla fall. Men ganska maffiga gluteus maximus.
Ja den böjröven är inte att leka med. De nedre magmusklerna är inte heller dåliga.
hugok är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:03   #158
bulldozer
Registered User

bulldozers avatar

Reg.datum: Feb 2007
Det är synd om de som dopar sig.. Det verkar som dom stackarna tror att om nån är samma size eller större så måste denne också dopa sig eller om någon är starkare i nån övning så måste man dopa sig.

Själv tror jag att de flesta kan bli riktigt starka eftersom jag tränar dåligt, äter dåligt, sover knappt, skadad, sjuk osv osv och mest whinar när jag väl är på gymmet lyckas lyfta mer än silverhantlarna trots riktigt sugiga förutsättningar. Så ni som gör rätt måsta ju kunna vara superstarka!

PB's:
185kg Marklyft, 150kg Knäböj, 85kg Bänkpress
bulldozer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:04   #159
aijou
Registered User

aijous avatar

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av hugok Visa inlägg
Ja den böjröven är inte att leka med. De nedre magmusklerna är inte heller dåliga.
En redig medecinbollsmage.

Hårt, tungt och snabbt: Spotify Playlist: Workout by aijou
aijou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:06   #160
Pepz
Uggla

Pepzs avatar

Reg.datum: Oct 2005
detta är vanligare än man tror. jag tror att det är större andel "räkor" som är dopade än de som är lite större och äldre. så har det sett ut på friskis iaf
Gammal 2011-12-13, 15:08   #161
Stefan J
Human forklift.

Stefan Js avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan J Visa inlägg
Han böjer uppenbarligen med röven!
Citat:
En redig medecinbollsmage.
Ahahaha, det tog ett tag innan poletten trillade ner, men nu förstår jag till fullo orsors bild av styrkelyftare
Stefan J är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:11   #162
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
detta är vanligare än man tror. jag tror att det är större andel "räkor" som är dopade än de som är lite större och äldre. så har det sett ut på friskis iaf
Tålamod och disciplin är väl viktigare än steroider om man vill bli stor. Och jag antar att de som dopar sig generellt är såna som inte har speciellt bra tålamod eller disciplin. Spekulerar bara nu, men det kanske är en förklaring till att det skulle kunna vara så.
Spartansk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:17   #163
IronBug
Banned User

Reg.datum: Aug 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
Ni på friskis testar aldrig era medlemmar. Det tycker jag ni borde börja med.
IronBug är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:18   #164
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av IronBug Visa inlägg
F&S är med i RF.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 15:20   #165
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av IronBug Visa inlägg
Det gör man visst. Men det är Rf som bestämmer var man testar

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:40.