Årets första träningspass. Och det kändes att jag legat sjuk, dåligt med sömn o dålig mat.
Var underbart att få komma iväg och träna igen men tungt var det. Tog det lugnt eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Fick bli bröst, triceps och mage, runt 10-12 reps med inte allt för tunga vikter. Utan precis så där lagomt tunga vikter, så det blev lagomt jobbigt.
Blä för att vara sjuk. Man blir så svag
Tillbaka till skolan imorgon, vad skönt att vardagen nu är tillbaka till normalt. Så slipper man gå runt och vara helt dag-förvirrad
Blev ett konditionspass idag. Gick jättelätt trots snuvan som ligger kvar!
En förbrukning på ca 600 kalorier.... som vanligt....
Vägde in mig på 56,5 kg häromdagen. Då blev jag glad, har inte haft nån koll alls under veckan som jag låg sjuk. Åt allt möjligt då, så trodde vikten skulle ligga på mer
Så nu ska jag ta de här sista kilot/kilona!
kcal:1357
Proteiner: 132 g
Kolhydrater: 107 g
Fett: 41 g
Idag blev det en vilodag.
Har inte alls varit så effektiv i pluggandet som jag skulle behöva.
Men jag har ju "hela helgen" på mig. Eller ja, söndagen iaf.
Börjar nästan känna mig helt frisk nu, känns bra inför kommande benpass.
Körde bara på maskiner. Ville inte ens försöka böja då jag hade noll i fokus.
Låg på ca 10-10 reps. Benpressen förvånansvärt bra
Försökte mig på utfall men inte där kunde jag inte heller koncentrera mig. Fick ta ut min aggression i vadpressen istället, det är något som alltid går bra
Övrigt:
Hade varit på styrelsemöte på dagen och ätit lunch ute. Potatismos med lax-filé vad gott det var med mos, inte ätit det på... VÄLDIGT länge, säkert flera årsedan. Hade energi men noll i fokus. Mycket i huvudet just nu och är grymt stressad över morgondagens tenta.