Bänk - Fan va dåligt det gick, gråter.
70kgx15-17
100kgx4
Så var tvungen att köra igen, hade iofs vaknat 1 timma innan jag körde!
100kgx5 asså va? Aja , skyller på tröttheten, jävlar så dåligt
90kgx5 :S
90kgx6
90kgx6
Var tvungen att kompletera med två fulla 90 bara för att
Grymma pass du bränner av Riktigt bitiga armar på videon också
Tack kul att du kollar in!
Skenet bidrar so man så vackert brukar säga . Enligt mig iaf, sen är de folk som säger motsatta, men brukar säga så för att motivera mig till att pressa hårdare
Man är ju alltid självkritisk och tycker man är liten. Finns ju alltid nån som är större Sen är det ju svårt att se förbättringarna om man nu inte håller koll på måtten.
Man är ju alltid självkritisk och tycker man är liten. Finns ju alltid nån som är större Sen är det ju svårt att se förbättringarna om man nu inte håller koll på måtten.
Hehe ja det är klart. Har ju självklart bekanta som är aningen större i dagsläget =) .
Sen angående måtten, har nog inte mätt armarna sedan förra sommaren eller någon annan part av kroppen heller för den delen. Så, mja =) Vågar inte riktigt mäta ifall det inte är någon direkt skillnad :P.
Däremot ska jag försöka kämpa upp vikterna och formen nu till vintern och köra på helt lagom takt diet sen mot sommaren. Så ska väl sikta på att komma upp ivikter och glida in på sommaren med en guldform =). Får se hur det går ;>
BängtpreSs
90kgx6
120kgx1
115kgx1
100kgx4>90kgx4 drop
90kgx6
Snedbänk
50kgx6
80kgx6
70kgx20
50kgx30
Hantelflies
27.5kgx8
27.5kgx10
27.5kgx10
30kgx6
CC-flies
kommer inte ihåg vikten!
BEHÖVER HJÄLP DOCK!
Fick både positiv och negativ kritik idag på gymmet. Då angående framsidan d.v.s delta, armar mage o allt vad det innebär bröst, axlar. Såg bra ut, men ryggen såg dålig ut ansåg han som pratade med mig.
Och jag har en fundering då, jag själv vet att ryggen är dålig att jag vill ha tips på hur jag ska bygga en bättre rygg? Jag ha rpumpat rygg nästan mest av allt , eller iaf lika mycket och så jävla hardcore så det finns inte. Är stark i övre rygg, mindre stark i länden, men det jag behöver hjälp om är hur får jag ryggen att växa? Hur får jag en bred rygg? Tips ?
Har medvetet skitit i marklyft nu ett tag dock, det är för jag hatar den övningen över allt, men självklart försöker jag köra den, men blir aldrig starkare i den så orkar inte köra övningen. Men funderar på att börja köra 12 reps på typ 110 eller liknande och bara pumpa och få övningen gjord.