Pröva att slappna av i vaden och fotleden under lårcurlen om du inte redan gör det. Vikten blir lägre än vad den hade blivit annars men kontakten i baksida lår desto bättre.
Då kanske du slipper det onda.
Jag har försökt men det hjälper tyvärr inte :/ Jag har en gammal skada i foten sen tidigare och ibland jäklas den med mig när den får tryck på sig från vissa vinklar.
Sen har jag dessutom en aning om att jag är lite för kort för lårcurl maskinen det blir aldrig någon riktigt bra ställning för mig i den.
Citat:
Ursprungligen postat av Kristian
Riktigt fina vikter ni båda kör på
Tackar, Får hoppas att vi ökar så småningom
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
^+1
Vad dåligt samvete jag får när jag går in här och läser, ni tränar på och och är till och med ute och kör cardio. Jag orkade inte gå till gymmet idag för att det var så dåligt väder, shame on me och bra jobbat för er!
Inte träningsrelaterat, men komplimanger kan man inte få för mkt av i min mening-vad fint hår du har Mariana
VI är cardio fanatiker båda två Tack tack, vi fortsätter i samma stil.
Mariana vaxar benen just nu men hon tackar hjärtligt för komplimangen
Tackar, Får hoppas att vi ökar så småningom
VI är cardio fanatiker båda två Tack tack, vi fortsätter i samma stil.
Mariana vaxar benen just nu men hon tackar hjärtligt för komplimangen
Hahahaha *asg* vaxar benen.. haha ;D Men som sagt, bugar och tackar
Jajjemän idag jobbades det på bra. Stångcurlen tog fint och ett tag övervägde vi huruvida hjärtat hade hoppat in i armen istället för bröstkorgen.
Igår tog jag en sporadisk vilodag pga eftersviter av fotbollsmatch jag var mindre intresserad av. (inga konstigheter, det finns alltid ett alternativ två att koncentrera sig på om man inte har lust att glo på matchen.... dvs djupdyk ner i glaset)
Grymma ni är, jävligt bra med 12a på 70 i böjen det gillar vi starkt. Fina kroppar har ni åxå, om jag ändå ska komma med nått konstruktivt Cis så tycker jag att axlarna ser ut att släpa lite men det kan hända att det beror på vinklar och sånt. Men helheten är ju grym!
(Mariana > efterlyser en dubbelbicka på dig åxå..).
Borde inte man ha armbågarna närmre när man kör liggande tricepsextension?
Rätta mig gärna om jag har fel.
edit: tror också att denna journal kommer att vara kolos mest lästa
Citat:
Ursprungligen postat av xodd
Från att inte förstå vad remissgivande läkare skrev till att sitta och anklaga större delen av Sveriges läkare för att vara okunniga inom loppet av 48 timmar måste vara någon form av rekord i utveckling.
Grymma ni är, jävligt bra med 12a på 70 i böjen det gillar vi starkt. Fina kroppar har ni åxå, om jag ändå ska komma med nått konstruktivt Cis så tycker jag att axlarna ser ut att släpa lite men det kan hända att det beror på vinklar och sånt. Men helheten är ju grym!
(Mariana > efterlyser en dubbelbicka på dig åxå..).
Tackar tackar, jag ska försöka sätta 15 reps nästa gång , har beslutat mig för att stanna på 70 kg ett tag och finslipa lite.
Jo axlarna släpar, har jobbat på det ett tag och det går väl framåt men inte i den takt man skulle vilja tyvärr. Jag ändrar och snurrar på övningar men de envisas likföbannat att stanna ett par steg bakom
Citat:
Ursprungligen postat av Phasio
En 12 på 70kg i böjen är kanonbra. Med utrustning skulle du kunna böja på 150kg utan bekymmer med lite träning, Styrkelyft är en kul sport .
*s* hmm kul att någon har lite hopp för en annan :P, styrkelyft verkar roligt men är inget jag funderat allt för mycket på, men vem vet kanske vore nåt att ta sig an.
Borde inte man ha armbågarna närmre när man kör liggande tricepsextension?
Rätta mig gärna om jag har fel.
edit: tror också att denna journal kommer att vara kolos mest lästa
Det ska man nog ja, :P Den där armbågsgrejen är jag dock jätteduktig på att göra så fort jag blir lite för trött Får försöka undvika att få med den i bild nån mer gång dock.