Kvällens träningspass:
Mål: Högrep/lättviktspass på armar
Muskelgrupp: Biceps, triceps
Motivation: Efter ett par mardrömsdagar på jobbet: pissdålig. Lite flex i spegeln innan hjälpte dock lite.
TRICEPS:
Dips mellan handtagen på två träningscyklar:
1 set [18 x kv(80kg)]
1 set [14 x kv(80kg)]
1 set [10 x kv(80kg)]
+ökning i totaltvikt på dips
Repdrag över huvudet i crossen:
1 set [6 x 65kg]
just FAN, jag skulle ju köra högrep o lätta vikter.. skit också...
1 set [14 x 35kg]
1 set [12 x 40kg]
1 set [16 x 35kg]
tjuuuurig som fan här, huga vad mjölksyra
Pushdown med stång i crossen:
1 set [12 x 35kg]
1 set [10 x 35kg]
1 set [16 x 35kg]
hahah, bärsärkargång igen på gymet, försökte dräpa den fan... CC'n alltså...
BICEPS:
Preachercurl i maskin
1 set [10 x 50kg]
1 set [12 x 45kg]
1 set [10 x 40kg]
satan vad ont det gjorde pga pumpen
1 set [8 x 35kg]
aaaaaaaaj, smärta!
Concentration curls, sittande mot knä:
1 set [8 x 12kg] o där dog bicepsen, blev toksvag.
SUMMERING:
Medelpass, var mest en prestation att ta mig till gymet kändes det som.
Haft ett par brutalt jobbiga dagar på jobbet, har varit som lobotimerad då jag kommit hem. Bara suttit o stirrat rakt in i väggen o lyssnat på trance... typ.
Väl på gymet så var det massa folk som sabbade min fokus. Jag har en viss förmåga att kombinera social kompetens + norrländsk dialekt + humor och vips får jag vänner var jag än kommer. Tyvärr har jag skapat vänner på gymet nu, trevligt på sätt och vis men minst lika destruktivt för min fokus.
Gick inge bra att köra biceps idag, fick en smärta nästan av pump/mjölksyra, stramade o spände så det kändes som om bicepsfästena skulle explodera vilken sekund som helst... kändes inte bra, så jag nöjde mig med 2 set. Bättre o träna lite än inte alls iaf.
Hoppas jag får sova lite bättre inatt, igår spenderade jag natten med att grubbla på en tjej från jobbet som jag bara inte kan släppa. Har haft en enorm dragningskraft till henne från stunden då blickarna möttes första gången o jag får ibland känslan av att det är bekräftat. Får fan slå mig i huvudet nu så jag sköter mitt jobb o fokuserar på det. Samtidigt är kemin helt perfekt mellan oss. Samma humor, samma rörelsemönster, båda är "naturliga" i stilen och jordnära. Skit också att inte människan är från en annan planet eller något gaah...
Hela min intuition säger mig att vi är varandras typer. Jag
känner det, men kan omöjligt förklara det. Jag bara
vet. Nåja, jag fortsätter fokusera på jobbet, biter mig i läppen och ignorerar alla tankar. Jag är chef. Jag har ett jobb att utföra. Jag saknar känslor. Nuså, nu känns det bättre.