Vaknade upp idag efter en gårdag med lite mer kolhydrater, en del mer salt och massor av saft. Hade räknat med att vara lite svullen men det var ingen fara (poseringen efter gymmet visade räfflor på quads), händer mkt med fysiken nu...eller psyket. Dock hade jag ont i halsen, kan bero på saften. Det onda gick över under dagen iaf. Matlådor och mat intogs innan det var dags för gymmet.
Lite trött i huvudet men väldigt laddad. Har noterat att jag blivit fegare på gymmet, premierar maskiner framför fria vikter. Känner att kroppen är skadebenägen nu. Både tungt och högreps idag, fick till en jädra svullnad. En -80 kille såg ut att fundera över vad jag skulle köra

Blev en 8a på stående frenchpress med rep i CC med 80kg iaf. Tungt men fint.
Efter passet började jag äntligen öva på det fria. Som vanligt så ber jag någon göra det åt mig då jag själv är både tondöv och hatar den delen. Musik är inte bestämd än men vi började fila på poser som skulle in. Finns en del fint med där. Duktigt slut efter iaf. Får se om det kommer upp några bilder senare.
Nu är det lite mer ätande.
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Har läst journalen länge, tyckte det var dags att slänga in en kommentar!
Du krigar på jävligt bra. Fysiken du besitter är riktigt grym! Om man någon gång känner sig lite sliten och behöver motivation till att orka fara till gymmet, så är det här en av journalerna jag vänder mig till!
Lycka till på tävlingen, kriga sista biten!! 
|
Kul att höra, tackar och kul att du skriver, det är roligare att skriva när man vet att folk läser
Citat:
Ursprungligen postat av RassK
Haha! Lime-färgen är ju klockren!
Jag har undrat ett tag om du snackat i nattmössan, du pratar om brunt fett precis som att det är något det inte är. Precis som pepz påpekade så är inte brunt fett och envist fett samma sak. Brunt fett ska inte förbrännas och kan inte styras heller. Envist fett är underhudsfett och kan till viss del påverkas (men tveksamt om det är verksamt) genom några få faktorer. Men nog om det!
Jag hade hellre satt dig på ökad kardio och lätt ökat kaloriintag nu och justera upp/ner senare. Verkar inte som att du stannat av dock men det känner du bäst själv. Bäst om någon följer dig i person såklart. Köttar du mineralsalt istället för NaCl? Det minskar risken för underskott/kramp på diet väsentligt!
|
När jag ändå beställde så passade jag på att beställa lite olika färger, har en svart från förra året. Får se vad jag använder.
Jo jag pratade väl i nattmössan, eller fick inte ihop orden. Nu har vi rett ut det iaf och jag kommer inte blanda ihop det igen
Jaså det hade du? Jag gillar inte cardio, kör på min idé

Vikten går ned, pendlar en del mellan dagarna men trenden är helt klart negativ. 1 hekto under 77 imorse.
Jag har helt gått över till
detta...och det missbrukas.