jobbar, det är här jag är placerad just nu och som det ser ut så kanske det fortsätter så men med en lite mera intressant tjänst som förhoppningsvis räddar mitt psyke om jag ska stanna här...
abb?
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Har aldrig sysslat med en lagsport i hela mitt liv så jag tror inte jag skulle vara så uppskattad
Tror jag ska starta ett utegymgäng till sommarn och tävla i spännisgrejjer, chins dips, armhävningar och sittups.
Eller stafettsupning
Tom Waits loppet här i stan kanske kan vara nåt för dig. En öl på varje pub ca 20st ska avverkas. Brukar vara ett par hundra som ställer upp i det loppet
Nu har jag varit och hämtat min makedonska chaufförsvän.
så nu ska jag se till att han får mat i magen och ha lite svenska lektion innan han ska åka vidare
__________________ Många killar tror att ju större en kvinnas bröst är, desto dummare är hon... Jag tror precis lika dant Journal!
Tom Waits loppet här i stan kanske kan vara nåt för dig. En öl på varje pub ca 20st ska avverkas. Brukar vara ett par hundra som ställer upp i det loppet
Faaaaaaaaan vad kolo laggar ibland
Finns ju barloppet här också, snabbast tid dock, i par, bara 8 pubbar tror jag, men det är svårt att springa efter man halsat en öl, brorsan spydde två gånger förra året.
Dock dricker jag bara avslagna groggar pga Opti:heten, möjligtvis whiskey, men det skulle bli ett kort, eller alternativt fruktansvärt förvirrat lopp
Vi kan starta ett eget kanske
Nu har jag varit och hämtat min makedonska chaufförsvän.
så nu ska jag se till att han får mat i magen och ha lite svenska lektion innan han ska åka vidare
Tror jag oxå ska åka "förbi" göteborg, mat och en svenska lektion ja jösses du...
Finns ju barloppet här också, snabbast tid dock, i par, bara 8 pubbar tror jag, men det är svårt att springa efter man halsat en öl, brorsan spydde två gånger förra året.
Dock dricker jag bara avslagna groggar pga Opti:heten, möjligtvis whiskey, men det skulle bli ett kort, eller alternativt fruktansvärt förvirrat lopp
Vi kan starta ett eget kanske
Man ska ju inte springa! Lågintensiv cardio äro optimalt Bara att gå från pub till pub och alla pubar blir mer avlägsna ju längre man går.