Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Grattis till personbästa. Riktigt starkt jobbat 
|
Tack, Nodan! Kul att du skriver här också, välkommen!
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Galet!
Grattis!
|
Ja, galet var ordet! Fattar knappt att jag gjorde den. 13 kg innan sade det tvärstopp, nu var det inga problem. Tack!
Det där med att pilla sig i naveln veckorna i ända istället för att springa/cykla/simma verkar vara bra för
något i alla fall. :-)
Citat:
Ursprungligen postat av hgus
Starkt jobbat!
|
Tenks!
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Jävlar i gatan Micke. Jag är stolt över dig! Detta bevisar ännu mer att vi borde släpa oss till atletklubb för teknikträning medelst piska/morot så vi kan lyfta såna här tunga vikter till nya höjder!
Stort grattis till PBt! Måste kännas fantastiskt.
|
Ja, det var en jäkla känsla. Stor egoboost. Atmosfären gör så oerhört mycket. Hänga med Strongmanfolket som trodde mer om mig än jag själv, eller den sköna miljön i Crossfit GBG-gymmet. Slår verkligen Sportlife och Friskis & Maskinis vilken dag som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
180? Hundraåtti? Du tvingar mig dra 182.5 på onsdag alltså.
|
Japp, jag är rädd för att det är så. Vanliga, ej sumo, utan blöja eller röda remmar. Jag förväntar mig bilder och/eller film.
Citat:
Ursprungligen postat av Adama
Jädra lyftkran du har gått o blivit då!
|
:-D
Trägen vinner, som det heter. Långsamma ökningar under lång tid och häpp!
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
Ingen bild på din blodiga handflata?
|
Tyvärr! Jag borde ha tagit ett. Min vänsterhand var ett inferno av magnesiumdamm och blod.
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
eller det svarta monstret som tydligen hoppade på dig utan att någon såg det 
|
Det svarta monstret var tydligen larver, sade Strongman Stefan. Han menade på att det enda sättet att bli av med det var genom att göra en Anja-säl över konstgräset. Sedan tänkte jag att larvar kanske också förtjänar att leva.
Fick till en cool bild på stockpressen...