2010-07-19, 23:11
|
|
|
Mr BodyPump.
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Ser ut att vara riktigt grym utveckling Timme! Blir inspirerad att själv köra extremt högt proteinintag ett tag för att se vad som händer. Ligger på 250-350g redan nu.
Dock stör jag mig lite på att du står närmare kameran på efter-bilden så det är lite svårare att avgöra hur mycket större du är och hur mycket som är pga bilden. :/
|
Tack! Jag får ta en ny bild lite längre ifrån så man kanske ser eventuell skillnad bättre.
Jag tänk prova att sänka proteinintaget lite senare men öka kolhydrat och fett. Se hur det går. Skiter det sig hoppas jag tillbaka till high protein.
Citat:
Ursprungligen postat av olle lindblad
Grymt Timme! Hur mycket har du ökat i de tre stora lyften och kg muskler?
|
Ingen aning ;P Men ganska mycket ändå. Sedan mars så kanske 4kg muskler? Vägde 78då och 84 nu
Citat:
Ursprungligen postat av <Mike>
Nice med 130 i FU-bank!  Det ar ju stor skillnad pa vanlig bank och fu-bank for dig, ska bli kul att se hur mycket du maxar sen. Tanker du maxa i bank inom en snar framtid eller tanker du ga over till troja innan dess?
|
Kommer inte maxa i vanlig på ett tag. Ska satsa på en 5a på 115 i FU först och sedan köra reps i vanlig.
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoba
Den vill jag gärna veta hur du blandar, själv kör jag på 1dl vassle och resten av shakern vatten. Onödigt att säga, det blir en hel del vatten varje dag
Rätt sjuka ökningar du gjort för att ha tränat så länge. Inte rätt sjukt egentligen, väldigt sjukt! Screw AAS, go protein!
|
Yes! fast aas + protein är ju överlägset dock. Därför det är fusk :P
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
High Carb, High Fat, High Five.
|
|
|
|
2010-07-20, 09:34
|
|
|
Ordvitz mon frère
Reg.datum: Oct 2002
|
Runt 1000kr/mån på bara vassle, är det hållbart/värt det?
|
|
|
2010-07-20, 10:53
|
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin
Runt 1000kr/mån på bara vassle, är det hållbart/värt det?
|
Kanske, kanske inte. Därför ska jag prova att dra ned till ca 300g protein/dag istället. Fungerar det lika bra så blir det inte längre något 500g protein.
Citat:
|
|
|
|
2010-07-20, 10:57
|
|
|
Uggla
Reg.datum: Oct 2005
|
grym bänk timmen!
|
|
2010-07-20, 13:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Jo, styrkemässigt ligger du bra till.
|
2010-07-20, 22:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Timme, när du dricker så mycke vassle drar du i dig stora mängder på en gång eller sprider du ut de hela? Har ju onekligen funkat bra o då känns de alltid jobbigt att dra ner på det.. Har själv kört bodyscience whey nu under dieten , smakar bra o är billig
2010-07-21, 07:37
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
Dricker EAA precis före träningen och sedan vassle efter. Efter att jag har tränat äter jag mitt enda mål mat på dagen.
Blir inte så farligt hungrig innan träningen ändå.
|
Yo Timme! Kikar in här och får väl börja med att säga att du är en inspiration!
Lusläste lite igenom din tråd och fastnade lite på biten kring din kost. För visst funkar det för dig så funkar det för alla  hehe.
Hursom. Nu när du har sådant högt proteinintag. Är det bara vassle fram tills träningspasset för att inta eaa innan och efter men när du sedan kommer hem äta din enda mål mat? Tacksam för svar!
|
|
|
2010-07-21, 20:53
|
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
grym bänk timmen!
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av samsung
Timme, när du dricker så mycke vassle drar du i dig stora mängder på en gång eller sprider du ut de hela? Har ju onekligen funkat bra o då känns de alltid jobbigt att dra ner på det.. Har själv kört bodyscience whey nu under dieten , smakar bra o är billig 
|
Kör ca 3dl pulver i ett svep! Ibland 5dl men då blir det äckligt. Kommer odck dra ned på det nu. Kommer ligga på ca 5dl om dagen istället för 10.
Body science whey är bäst!
Citat:
Ursprungligen postat av gonza
Yo Timme! Kikar in här och får väl börja med att säga att du är en inspiration!
Lusläste lite igenom din tråd och fastnade lite på biten kring din kost. För visst funkar det för dig så funkar det för alla  hehe.
Hursom. Nu när du har sådant högt proteinintag. Är det bara vassle fram tills träningspasset för att inta eaa innan och efter men när du sedan kommer hem äta din enda mål mat? Tacksam för svar! 
|
Funkar för alla!
Jag kör inget speciell utan trycker bara i mig protein när det passar. Kommer dock nu dra ned på det och ligga på ca 300g protein om dagen istället för 500g
Citat:
|
|
|
|
2010-07-21, 20:57
|
|
|
Mr BodyPump.
|
Fu Bänk 4x115 - PB
Gjorde 4 reps själv sedan blev det lite för tungt på sista så passaren lade ett finger under stången för att jag skulle få upp den. Nu är det dags att ta ned fötterna och börja köra 5or i vanlig bänk.
Sedan körde jag långa lockouts i rack med stången mitt på bröstet utan maxbrygga. Blev 4x120 - PB
Sedan FU bänk med Gummiband. 4x90 1x100
Sedan lite frivänding + stående Press. Först 3 reps bakom nacken följt av 3 reps framför. 6x50 6x60 5x70 (3 bakom, 2 framför) - PB Körde lite kick med benen.
Avslutade med triceps komplement. Rolling extensions och pushdowns
Citat:
|
|
|
|
2010-07-21, 21:52
|
|
|
Ordvitz mon frère
Reg.datum: Oct 2002
|
Har själv funderat på vassle från bodyscience, är alla smakerna bra eller är det någon man ska se upp för? Har hört att chokladen skall vara särskilt utsökt.
|
|
|
2010-07-21, 23:41
|
|
|
Uggla
Reg.datum: Oct 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin
Har själv funderat på vassle från bodyscience, är alla smakerna bra eller är det någon man ska se upp för? Har hört att chokladen skall vara särskilt utsökt.
|
alla är faktiskt riktigt bra.. vanilj är bäst för den kan man ha lite kaffe i. blir mums
|
|
2010-07-22, 00:50
|
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
alla är faktiskt riktigt bra.. vanilj är bäst för den kan man ha lite kaffe i. blir mums
|
choklad med kaffe är trevlig också! En riktig hit
Citat:
|
|
|
|
2010-07-22, 01:06
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2008
|
Riktigt nice massa du har Timme! Tecken på att tung träning ger det också! Om inte mer?!  !
|
|
|
2010-07-22, 01:46
|
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyP
Riktigt nice massa du har Timme! Tecken på att tung träning ger det också! Om inte mer?!  !
|
tack! Tung träning krossar allt :P
Citat:
|
|
|
|
2010-07-22, 17:38
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2010
|
Har en fråga, om du har lite tid över
Hur mycket har du ökat i frekvens nu när du ätit så mycket protein? Har själv märkt att jag återhämtar mig snabbare med ett högt proteinintag och har nu gått upp på 4g/kg. Är halvt träningsnarkoman så vore kul och veta hur mycket man kan öka frekvensen  Brukar bli 2-3 dagars vila för varje muskelgrupp iaf.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.
|

|