hmm, jämföra med.
Finns väl likheter med Vikings/got etc
Våld, naket etc
Men Sails levererar betydligt bättre produktionsvärde än Vikings om man jämför där
Då är jag såld iaf, tack
Citat:
Ursprungligen postat av timoat
Vikings har nästan inget naket tacka Fan för det! Inget naket och inget kärlkesfjams eller knulleri som tar upp värdefulla minuter. Har gärna klippt bort den skiten från GoT också. Sen har väl black sails inte en sån extremt karismatisk huvudperson som travis fimmel. Tycker han är riktigt jävla bra i den serien. Mancrush
Då e vi två , gillar honom också faktiskt, ser framemot å se honom i Warcraft filmen.
Å håller med dig kan bli lite väl mycket av hela naket/sex grejen i visa serier speciellt då det oftast inte för fram storyn på något sätt.
Ok, försökte mig på Black Sails, räckte med att jag kom 2 avsnitt in så gick det inte, stör mig så jävla mycket på Mistress Guthrie och alla andra modellsnygga damer i den serien som är så ofantligt o-trovärdiga att jag fick lägga ner.
River 6/10 ganska intressant med Stellan Skarsgard och killen från Utopia. Det fanns liksom ingen glädje i den, den var inte "kul" att titta på. Serier kan vara mörka som fan men ändå kul att titta på. Inte denna imo.
Såg den till slutet pga att det skulle vara twist ending. Vilket det var också. Men han som spelade sonen var så jävla rutten skådis att det tog bort från avtäckelsen.
Jag har blivit riktigt kräsen på sistone. Förr kunde jag se vad som helst men nu som med t.ex mad dogs us så kollade jag 10minuter, spolade igenom avsnittet och radera allt direkt.
Får jag inte rätt feeling direkt då är det tack och adjö
Jag har blivit riktigt kräsen på sistone. Förr kunde jag se vad som helst men nu som med t.ex mad dogs us så kollade jag 10minuter, spolade igenom avsnittet och radera allt direkt.
Får jag inte rätt feeling direkt då är det tack och adjö
Ja men de är fan ingen ide att slösa tid på skitgrejer heller.
Louie Cks nya serie med bla Alan Alda (Mash) och Steve Buscemi om en familjeägt bar och problemen de har. Detta är en dramaserie och ingen komedi, mer uppbyggt som en pjäs. Jag gillade det inte särskilt mycket. Politiska odiskreta floskler, driva lite med hipsters som han brukar göra, allmänt ointressant, inga karaktärer man kan relatera till, Louie spelar exakt likadant som han gör i Louie. Manus och dialog var ojämnt, vissa delar kändes så tydligt skrivna endast för att låta skådisarna "agera-masturbera". Lika trist och oengagerande att kolla på som när Yngvie Malmsteen eller Steve Vai bränner av ett 5 minuterssolo. Jag förstår vad han försöker göra, men det var inget för mig. Kommer nog kolla nästa avsnitt för att se vilken riktning det tar. Det är som ett extremt deppigt och ointressant avsnitt av cheers där man hatar alla karaktärerna för de är så jävla miserabla.