2006-12-03, 22:00
|
|
Matematisk Styrkelyftare
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
Det ska allt bli en riktig böj dräkt  Jag har ingen aning om vilken det kommer bli men antingen en titan eller en metal antar jag. Jag har ju redan en Metal tröja iaf 
|
Ah  Jag ska också köpa böjdräkt så småningom, har ju kört i markdräkten än så länge. Blir förmodligen titan för mig. Har inte inzer några böjdräkter eller? Finns ju iaf inte på powerzite eller extremepower...
|
|
|
2006-12-03, 22:02
|
|
Mr BodyPump.
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av petersson
Ah  Jag ska också köpa böjdräkt så småningom, har ju kört i markdräkten än så länge. Blir förmodligen titan för mig. Har inte inzer några böjdräkter eller? Finns ju iaf inte på powerzite eller extremepower...
|
Jo inzer har. Brian siders lyfte ju total rekord i Inzer. Men han har ju iof inget rekord i mark och inget rekord i böj heller. Endast i bänk.
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
High Carb, High Fat, High Five.
|
|
|
|
2006-12-03, 22:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
Jo inzer har. Brian siders lyfte ju total rekord i Inzer. Men han har ju iof inget rekord i mark och inget rekord i böj heller. Endast i bänk.
|
han satte väl i böj men det anmäldes aldrig å sen poff så var han inte med i IPF längre?
|
|
|
2006-12-03, 22:31
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av sunkan
han satte väl i böj men det anmäldes aldrig å sen poff så var han inte med i IPF längre?
|
Gjorde han? Fy tusan! I så fall så skulle han ha lyft mer än 457.5kg!
Vet du hur mycket han tog? film?
Citat:
|
|
|
|
2006-12-03, 23:26
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
När jag var hemma hos Damir så tittade jag (nyfiken som jag är) i alla skrymslen och vrår. Och då såg jag (i sanningens namn behövde jag inte titta överallt, och gjorde det inte heller) att ni har likadana lindor.
|
2006-12-04, 00:44
|
|
Mjölkad användare
Reg.datum: Feb 2005
|
Grymt timme! Stort grattis till er alla!
Men jag undrar en sak (jag kan ha missat det också), hur såg din serie ut på tävlingen?
|
|
|
2006-12-04, 10:43
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av MilkmaN
Grymt timme! Stort grattis till er alla!
Men jag undrar en sak (jag kan ha missat det också), hur såg din serie ut på tävlingen?
|
Jag tävlade inte alls  Jag coachade bara  Jag är under uppbyggnad och utveckling så inga tävlingar förens i slutet på februari då det är Serieomgång 1 i SL
Citat:
|
|
|
|
2006-12-04, 10:44
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av stahlberg
När jag var hemma hos Damir så tittade jag (nyfiken som jag är) i alla skrymslen och vrår. Och då såg jag (i sanningens namn behövde jag inte titta överallt, och gjorde det inte heller) att ni har likadana lindor.
|
ah, Damir har likadana lindor! Fett fett  Vi får kolla närmre på Inzers lindor senare. Jag antar att det står mellan Inzers och THP senare. De där Titan Red Devils verkar inte vara något vidare, ingen använder ju dem!
edit: Såhär står det om Inzers lindor på powerzite: INZER Z-Iron Wraps
INZER´s populära hårda knälinda. Svart med 3 röda ränder. Världens bästa linda ?
och såhär står det om Titans THP: Titan THP, knälinda
Titan High Performance = THP. Mycket hård linda. Extra hög friktion mellan överlappande varv. 2 meter.
Och den knälinda jag och Damir har står det såhär om: Titan Titanium, knälinda
Titans senaste knälinda. Mycket populär. 2 meter. Tjock och massiv linda. Lätt att dra ut.
Citat:
|
Senast redigerad av Timme den 2006-12-04 klockan 10:46.
|
|
|
2006-12-04, 12:04
|
|
Banned
Reg.datum: Sep 2006
|
Ahh lindor som lindor  Tror jag får en Titan dräkt av Stybbe på lördag. Så köper jag skor, bätle markdräk osv i feb..  lagom till sm så jag kan tärna in mig. !
|
|
|
2006-12-04, 12:06
|
|
Matematisk Styrkelyftare
|
Citat:
ah, Damir har likadana lindor! Fett fett  Vi får kolla närmre på Inzers lindor senare. Jag antar att det står mellan Inzers och THP senare. De där Titan Red Devils verkar inte vara något vidare, ingen använder ju dem!
edit: Såhär står det om Inzers lindor på powerzite: INZER Z-Iron Wraps
INZER´s populära hårda knälinda. Svart med 3 röda ränder. Världens bästa linda ?
och såhär står det om Titans THP: Titan THP, knälinda
Titan High Performance = THP. Mycket hård linda. Extra hög friktion mellan överlappande varv. 2 meter.
Och den knälinda jag och Damir har står det såhär om: Titan Titanium, knälinda
Titans senaste knälinda. Mycket populär. 2 meter. Tjock och massiv linda. Lätt att dra ut.
|
Ronny i min klubb gillar inte THP, han anser att de inte fjädrar lika bra som titan titanium, han knäböjer ju 300kg i -100kgs klassen. Men det där är säkert bara en smaksak.
|
|
|
2006-12-04, 12:09
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ronny i min klubb gillar inte THP, han anser att de inte fjädrar lika bra som titan titanium, han knäböjer ju 300kg i -100kgs klassen. Men det där är säkert bara en smaksak.
|
det kanske visar sig att THP är skit ochatt Titanium är det bättre valet. Det kanske komemr att stå mellan InzerZ-Iron Straps och Titanum då.
Detta är egentligen onödigt att spekulera i nu men jag tycker sådant är roligt
Citat:
|
|
|
|
2006-12-04, 12:09
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av damir_T
Ahh lindor som lindor  Tror jag får en Titan dräkt av Stybbe på lördag. Så köper jag skor, bätle markdräk osv i feb..  lagom till sm så jag kan tärna in mig. !
|
Skoj med nya prylar!
Citat:
|
|
|
|
2006-12-04, 12:15
|
|
Matematisk Styrkelyftare
|
Citat:
det kanske visar sig att THP är skit ochatt Titanium är det bättre valet. Det kanske komemr att stå mellan InzerZ-Iron Straps och Titanum då.
Detta är egentligen onödigt att spekulera i nu men jag tycker sådant är roligt 
|
Jo det är roligt
Hm, alla lindorna är säkert bra. Det är ju åtminstone många som kör med dom  Vad säger Ståhlberg?
|
|
|
2006-12-04, 14:25
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Jo det är roligt
Hm, alla lindorna är säkert bra. Det är ju åtminstone många som kör med dom  Vad säger Ståhlberg?
|
Det är inte så många som kör med THP, inte vad jag sett i a f. Ståhlberg säger att vi tar det senare när det börjar bli dags. Vi kommer nämligen inte att att ens tänka tanken på att byta lindor föräns vi är över 235 i böjen. Titanium lindorna kan man t o m ha på högre vikter än så. Mennär man kommer upp i cikra 230 i böjen då kan det bli dags att fundera på om man ska ha andra lindor.
Citat:
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:19.
|

|