2005-06-15, 13:39
|
|
Ge mig kebap och öl
Reg.datum: Jun 2003
|
Vissa av hans svar var det perfekt stavning på, andra bestod av "å" och "...".
Så jävla illa tyckte jag inte det var. Sen kanske han läst två nummer av BK och utnämner sig till expert.
En till grej:
"Svar: Ja. Proteinpulver = pulver med protein som ger bra
återhämtning, Glutamin = imun-förstärkare (L-Glutamin) och
återhämtnings-förstärkare, Kreatin = bra för återhämtning och
gör dig pigg, Aminosyror = bra för återhämtning och volymökare
& Vitaminer+Mineraler"
Han har nog missat lite grann vad proteiner är uppbyggda av.
|
Senast redigerad av Kebab-Arne den 2005-06-15 klockan 13:42.
|
|
|
2005-06-15, 15:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
"1. Hur kan jag fetförbränna?
Svar: Genom att träna hårt, äta bra och ha tålamod."
Hehe, det som krävs är ett kaloriunderskott. Du kan träna jättehårt, äta väldigt bra men du äter mer än du förbrukar, då går du inte ner i vikt.
Lite kul att läsa, med tanke på att han uttalar sig som en expert men han lär sig nog snart mer får vi hoppas.
|
|
|
2005-06-15, 15:38
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Men vaddå? Hur hittade trådskaparen honom då? Surfade runt på lunar efter andra bodybuilders att chatta med? Det om något är pinsamt.
|
|
|
2005-06-15, 15:54
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Läste igenom rasket.. och visst - killen målar upp en måltavla i pannan på sig själv med sättet han uttrycker sig.. men det är inga större fel på det som står där på första sidan. Bodybuilding ur en 16-årings perspektiv typ.
Sen att ni i 15 till 19-årsåldern här på forumet känner er tvungna att förklara just hur fånig han är..tjaa..det ligger ju i själva naturen av att vara ung och osäker, inte sant?
(no pun intended)
Vänd på steken - ska de som kan mer än er här på forumet håna er när ni kommer med en i deras ögon lätt eller dum fråga?
|
|
|
2005-06-15, 15:58
|
|
Curl til you hurl!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Razamanaz
"1. Hur kan jag fetförbränna?
Svar: Genom att träna hårt, äta bra och ha tålamod."
Hehe, det som krävs är ett kaloriunderskott. Du kan träna jättehårt, äta väldigt bra men du äter mer än du förbrukar, då går du inte ner i vikt.
Lite kul att läsa, med tanke på att han uttalar sig som en expert men han lär sig nog snart mer får vi hoppas. 
|
Är det ovanstående fel då?
Säg mig vad du anser är det bästa sättet när du ska förklara hur man kommer i form för nån som inte har grundläggande koll på träning, förbränning eller kost av följande:
1. Träna hårt, äta bra och ha tålamod.
Eller
2. Ligg på kaloriunderskott - det är allt som betyder nåt.
Nr. 2 är imo ungefär som att propagera för anorexia som deffmetod.. tänk till nu. Men jag gissar på att du tillhör "15-19år" och då är du som sagt ursäktad.
|
|
|
2005-06-15, 16:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pez
Är det ovanstående fel då?
Säg mig vad du anser är det bästa sättet när du ska förklara hur man kommer i form för nån som inte har grundläggande koll på träning, förbränning eller kost av följande:
1. Träna hårt, äta bra och ha tålamod.
Eller
2. Ligg på kaloriunderskott - det är allt som betyder nåt.
Nr. 2 är imo ungefär som att propagera för anorexia som deffmetod.. tänk till nu. Men jag gissar på att du tillhör "15-19år" och då är du som sagt ursäktad.
|
Hmm, kom på att de inte var så klyftigt sagt av mig. My bad.
|
|
|
2005-06-15, 16:07
|
|
BodyPumpens grundare.
Reg.datum: Nov 2001
|
|
2005-06-15, 16:28
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev
Trots att jag skämms så måste jag säga att jag gick in och läste det.
Den killen är en idiot. No offence
|
Var väl inte mer galet än något annat här.
|
|
|
2005-06-15, 16:29
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
fniss. jag borde nästan be honom att göra ett schema åt mig
|
|
|
2005-06-15, 16:30
|
|
Aegd
Reg.datum: May 2004
|
kan inte nån lunarreggad snubbe lägga upp texten så vi normala människor kan få ta del av humorn? det verkar helfestligt!
|
|
|
2005-06-15, 16:30
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne
Bara jag som inte orkar läsa allt det där? Någon som kan kopiera in något där han har fel? 
|
Lycka till åt den som skall göra det, han säger iofs att sova utgör 50% av alltsammans, mat 35% och träning 15%, men det är nog inte helt galet, och att avancerade bbs skall dela kroppen i 4-5 split och köra 12-16 set/muskelgrupp, men det är väl inte heller mycket mer konstigt än något annat här... och så var det väl att köra magen så många reps man kan, det är väl det enda jag kan komma på som isf skulle vara "galet", men som sagt, utöver hans namn och att det är lunarstorm ser jag inte riktigt problemet.
|
|
|
2005-06-15, 16:32
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av JoelR
Det vore skönt att ha den där bodybuildern här på brädan, han verkar kunna jävligt mycket 
|
När postar du din tråd med dina tips?
|
|
|
2005-06-15, 16:33
|
|
Curl til you hurl!
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
fniss. jag borde nästan be honom att göra ett schema åt mig 
|
Få se..
16 år - ja, du stämmer in på profilen.
Carry on.
|
|
|
2005-06-15, 16:46
|
|
.
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Tcog ?????
|
nämner du mitt namn i detta sammanhanget med denna killen från lunar?!?!
SKÄMS!!!!!
|
|
|
2005-06-15, 17:12
|
|
Curl til you hurl!
|
Kom igen nu... jag trodde bättre om de flesta medlemmarna som fånat sig här...
Kolozzeum bygger till stor del på principen "alla måste börja nånstans".
Att racka ner på en kille, visserligen B&K-skadad, som uppenbarligen gillar att träna och är villig att dela med sig av det han kan/gillar att göra är ganska fånigt, tycker ni inte?
Vet inte vem killen är, chansen finns att han är medlem här, men jag vet att häckla honom inte ger mig nåt - det stadiet när jag mådde bra av försöka verka ballare än nån som kan mindre än mig (tjaa.. i vissa fall här stämmer ju inte ens det) växte jag ifrån för länge sedan.. det handlar i grund och botten om en mognadsfråga. Ja - det är omoget att kasta sig in i en skitkastartävling för att bygga upp sitt kollektiva självförtroende. I mina ögon är alla som fånat sig här i tråden små jävla skitungar som lider av komplex för att dom inte är så balla och "grova" som dom skulle vilja vara... en del växer aldrig ifrån det, förhoppningsvis kommer ni göra det. Tänk till nu ffs...
Skoja är en sak, jargong en annan.. att häckla en person bara för att du känner igen dina egna svagheter i honom/henne är inget annat än ett bevis på att du är just det - svag.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:20.
|

|