Jag har stooor fobi för spindlar och har inte sett en enda spindel i min lägenhet på nästan 4 år. Fram tills för 3 veckor sedan. Jag har nu haft 3st stora husspindlar i min lägenhet på 3e våningen i ett 30-tals-lägenhetshus i Göteborg.
Första spindeln var i vardagsrummet och sprang fram när jag skulle vattna blommorna. Fick springa in och hämta en insektsspray från Sri Lanka som är för typ kackerlackor och sådant. Sprayade på den så den dog och passade på att tömma hela burken i lägenheten sen för att slippa mer spindlar.
Andra spindeln, också en husspindel, satt INNE I TOARULLEN! Jag kom hem från jobbet förra veckan, satte mig på toa och kissade och tog rullen som stod på golvet. Inne i hålet sitter en stor fet äcklig jävla spindel. Panik verkligen, slog ihop toarullen så den dog.
Jag ligger sömnlös en natt sen och tänker att det är någon invasion på gång och min hjärna får ihop en story att vi har blivit angripna från rymden med alien spindlar som tar över.
(Två dagar efter jag tänkte detta, läser jag på nätet
denna artikel sjukt nog).
Imorse går jag in i köket och skall fixa ordning mitt kaffe. I diskhon ser jag då ytterligare en jävla stor husspindel!
Nu måste jag göra något åt detta, jag pratade med hyresvärden och dom gör inget åt det.
Vad ska jag göra?! Vill spraya med något i avloppen och ventilationsrören typ som både dödar dem och håller dem borta totalt. Det eller så köper jag 20 katter imorgon.
Jag uppskattar om jag får seriösa svar då detta, trots jag är kille, är jobbigt för mig. Jag
HATAR spindlar. Vill egentlgen inte döda dem, men ser jag att de springer runt hemma så har jag inget val.
Länka gärna inga bilder på fanskapen här heller så hade jag verkligen uppskattat det, nu kanske jag grävde min grav som skrev så, men litar på att forumet förstår att man inte skall skoja med fobier