Säsong 4 av Sex Education; börjar sämre än vad den slutar. Slutar faktiskt riktigt bra. Den är mer woke än den tidigare varit, men egentligen ingenting jag stör mig på; jag vet ju vad jag får när jag tittar på den här serien, och det görs inte på det radikalfeministiska, manshatande sättet som... ptja, allt annat woke som kommer nu.
Fina, intressanta karaktärer och bra dramaserie, varvat med en del komedi. Rekommenderas! Första och andra säsongen är helt otroligt bra.
Det där är mer en artefakt av att karaktärerna ursprungligen är skapade för en animerad TV-serie och de har försökt bibehålla utseendet i så stor grad som möjligt.
"Apple TV+’s wartime drama Masters of the Air will premiere Friday, Jan. 26, TVLine has learned. Austin Butler (Elvis) and Barry Keoghan (The Banshees of Inisherin) lead an ensemble cast in a true story about American pilots conducting dangerous bombing raids over Nazi Germany.
The project is based on the book by Donald L. Miller and reunites executive producers Tom Hanks, Steven Spielberg and Gary Goetzman, who previously worked together on HBO’s Band of Brothers and The Pacific."
Skaffat HBO Max och inte ens min arbetslösa tillvaro kommer räcka till allt jag vill se. Men The Knick är prioriterat så det ska jag ge mig på imorgon.
"Apple TV+’s wartime drama Masters of the Air will premiere Friday, Jan. 26, TVLine has learned. Austin Butler (Elvis) and Barry Keoghan (The Banshees of Inisherin) lead an ensemble cast in a true story about American pilots conducting dangerous bombing raids over Nazi Germany.
The project is based on the book by Donald L. Miller and reunites executive producers Tom Hanks, Steven Spielberg and Gary Goetzman, who previously worked together on HBO’s Band of Brothers and The Pacific."
The Pacific finns även på HBO. Fast det har fått rätt ljumna betyg. Denna har jag dock sett fram emot länge.
Får lite The Wire vibbar även om det inte är närheten lika många sköna karaktärer än i säsong 1. Något som sett hela och kan ge ett utlåtande om de blir bättre längre in i serien?
Det är ett hopp på 6 år mellan säsong 2 och 3, så antar serien typ las ner och togs upp igen Netflix?
Senast redigerad av The_RobRoy den 2023-10-06 klockan 02:24.
Får lite The Wire vibbar även om det inte är närheten lika många sköna karaktärer än i säsong 1. Något som sett hela och kan ge ett utlåtande om de blir bättre längre in i serien?
Det är ett hopp på 6 år mellan säsong 2 och 3, så antar serien typ las ner och togs upp igen Netflix?
Ska ge mig på senaste och sista säsongen nu i helgen.
Man märker när Netflix tar över, blir mer amerikaniserat i stil, går ifrpn den brittiska mer berättande och lågmälda stilen till mer tempo och action.
Dock utan att tappa kvalitet i min mening, jag tycker den håller bra hela vägen. Kan hoppas de kan knyta ihop på ett bra sätt.
Skaffat HBO Max och inte ens min arbetslösa tillvaro kommer räcka till allt jag vill se. Men The Knick är prioriterat så det ska jag ge mig på imorgon.