"We built this machine.” #WeOwnThisCity premieres April 25 on HBO Max.
Verkar lovande. Men jag har svårt för den jävlen, Jon Bernthal, har haft det enda sedan jag såg han i The Walking Dead.
Jag kan inte riktigt förklara det men för mig ser han alltid ut att vara någon som försöker vara skådespelare. Och han sätt, hans person, är något jag starkt ogillar.
Verkar lovande. Men jag har svårt för den jävlen, Jon Bernthal, har haft det enda sedan jag såg han i The Walking Dead.
Jag kan inte riktigt förklara det men för mig ser han alltid ut att vara någon som försöker vara skådespelare. Och han sätt, hans person, är något jag starkt ogillar.
I twd tyckte jag inte han var något speciellt men han lyckades med Punisher riktigt bra
Samma här, klarar inte av honom alls. Vet inte vad det är heller, någon med hans röst kanske?
Med tanke på att han IRL är den direkta motsatsen till sina karaktärer, tyder ju på att han KAN skådespela. Däremot blir han ju ofta type-castad som exakt den där typen av karaktär.
Kollat några avsnitt av Familjen Bridgerton. Tycker den var helt ok att slökolla på men klarade inte av hur löjligt det var med alla svarta människor överallt bland engelsk societet vid den tiden. Fick mig att sluta kolla till slut.
Deras "lösning" på deras PK-casting var även för dålig.