2018-01-03, 18:25
|
|
|
Coach
Reg.datum: Oct 2010
|
Hur fan får man mer matchningar på tinder?
|
2018-01-03, 18:32
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Fan hände?! Satt och slökollade på Tinder lite, så står det en 1a under en kille, fattade ej vad det betydde så jag tryckte på den och helt plötsligt hade jag matchat med någon och gett han en superlike?! När ja kollar på hans profil så är det en kille jag hånglat med för 10år sedan i en helt annan stad typ 15 mil bort.....
|
|
|
2018-01-03, 18:34
|
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Fan hände?! Satt och slökollade på Tinder lite, så står det en 1a under en kille, fattade ej vad det betydde så jag tryckte på den och helt plötsligt hade jag matchat med någon och gett han en superlike?! När ja kollar på hans profil så är det en kille jag hånglat med för 10år sedan i en helt annan stad typ 15 mil bort.....
|
Tinder vet precis vilka man hånglat med och inte. 1:an under honom betyder att ni har hånglat 1 gång.
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
|
|
|
|
2018-01-03, 18:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2018
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson
Hur fan får man mer matchningar på tinder? ��
|
Det är till stor del utseendebaserat så det är tyvärr plastikkirurgi som gäller. Eller vänta nu, vilken del är "matchningen"?
|
|
|
2018-01-03, 18:42
|
|
|
Coach
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Carlsson
Det är till stor del utseendebaserat så det är tyvärr plastikkirurgi som gäller. Eller vänta nu, vilken del är "matchningen"?
|
Ansiktet lär det ju vara som spelar roll då. Helvete, det är min akilleshäl.
|
2018-01-03, 18:49
|
|
|
något kärvare
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
|
Det man inte kan åtgärda kan man kanske gör lite mer spännande,går det inte att få in text i någon form av presentation av modellen : Förlåt för mitt ansikte men var tvungen att rädda ett tjog små söta kattungar från gräsklipparen och då blev det lite såhär.
|
|
|
|
2018-01-03, 18:54
|
|
|
Bacon
Reg.datum: Jun 2017
|
När man läser i tråden ser det ut som om det är svårt att få napp, är det verkligen så mycket svårare än säg 5-6 år sedan? Har marknaden blivit så mycket tuffare?
|
|
|
2018-01-03, 19:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2018
|
Citat:
|
Så är det nog, helt riktigt.
Om detta är så det ligger till:
Citat:
Ursprungligen postat av micke81
Det man inte kan åtgärda kan man kanske gör lite mer spännande,går det inte att få in text i någon form a v presentation av modellen : Förlåt för mitt ansikte men var tvungen att rädda ett tjog små söta kattungar från gräsklipparen och då blev det lite såhär.
|
... så lägg till att du är överläkare, stridspilot/annan yrkesofficer, advokat, "VD" (att det egentligen) inte säger så mycket spelar ingen roll eller liknande, och om möjligt inkludera bilder på dig själv med attraktiva kvinnor. Bor du i Stockholm så skriv att du bor i e fyrarummare i Gamla Stan eller har en takvåning vid Strandvägen, eller om du bor utanför innerstan så "romantisk sekelskiftesvilla i lummig skärgård med havsutsikt och privat strand inklusive brygga och hundrafotsyacht som jag under vinterhalvåret förvarar nere i italienska rivieran". Bor du utanför stan vetefan så vet du nog bättre än jag vad du ska hitta på.
Får man använda bild i bar överkropp så är det det enda rimliga alternativet för dig.
Senast redigerad av Benny Carlsson den 2018-01-03 klockan 19:09.
|
|
|
2018-01-03, 19:03
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee
När man läser i tråden ser det ut som om det är svårt att få napp, är det verkligen så mycket svårare än säg 5-6 år sedan? Har marknaden blivit så mycket tuffare?
|
Min första nätdejt var i högstadiet och man skrev på Aftonbladets chatt ”Nån här från Göteborg?” Hehe
|
|
|
2018-01-03, 19:04
|
|
|
något kärvare
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Carlsson
Så är det nog, helt riktigt.
Om detta är så det ligger till:
... så lägg till att du är överläkare, stridspilot/annan yrkesofficer, advokat, "VD" (att det egentligen) inte säger så mycket spelar ingen roll eller liknande, och om möjligt inkludera bilder på dig själv med attraktiva kvinnor
Får man använda bild i bar överkropp så är det det enda rimliga alternativet för dig.
|
Nja uniformsyrken är nog ingen bra ide,blir för mycket kontakter som endast pysslar med kartläggning då.
|
|
|
|
2018-01-03, 19:09
|
|
|
Bacon
|
Citat:
Min första nätdejt var i högstadiet och man skrev på Aftonbladets chatt ”Nån här från Göteborg?” Hehe
|
Tycker du det är svårare att hitta dejt idag ?
|
|
|
2018-01-03, 19:13
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Jag tycker Rikard ska skriva ett passionerat ode till bänkpress i sin presentation. Bitches love passion.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2018-01-03, 19:24
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee
Tycker du det är svårare att hitta dejt idag ?
|
Mer omständigt iallafall.
|
|
|
2018-01-03, 19:40
|
|
|
Bacon
|
Citat:
Mer omständigt iallafall.
|
Antar att du själv har andra kvar också
|
|
|
2018-01-03, 22:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Hur fan får man mer matchningar på tinder? ��
|
Lycka till.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:27.
|

|