Herregud vad grym hon är, och tekniskt otrolig! Sicket barbariskt glädjevrål också.
Den här vikten har säkert varit ett ok under lång tid.
Jag är noll insatt i tyngdlyftning. Är detta som hon gör på videon det "bästa" sättet att flytta en vikt från golvet över huvudet? Ser många göra olika varianter tycker jag. Vad är de vanligaste? Detta såg riktigt roligt ut! Första gången jag blir attraherad av tyngdlyftning. Antar jag luras av videokvalitén (fullhd, 50fps och slowmotion) dock.
Jag är noll insatt i tyngdlyftning. Är detta som hon gör på videon det "bästa" sättet att flytta en vikt från golvet över huvudet? Ser många göra olika varianter tycker jag. Vad är de vanligaste? Detta såg riktigt roligt ut! Första gången jag blir attraherad av tyngdlyftning. Antar jag luras av videokvalitén (fullhd, 50fps och slowmotion) dock.
Vad menar du med det bästa sättet? Alla kör en vändning och en överstöt. Det man kan variera är splitstöt vs kickstöt och hur brett/smalt man håller samt hur djupt man går ner i splitstöten.
Vanligast är splitstöt och att hålla ungefär axelbrett.
Tyngre viktklasser brukar köra axelbrett, i lättare viktklasser brukar ganska många köra ett mycket bredare grepp.
Kickstötare finns i alla viktklasser, men det är vanligast bland kineserna.
Däremot så kan olika lyftare lyfta olika smidigt, snabbt och snyggt.
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
Senast redigerad av Bob90 den 2017-06-22 klockan 12:22.
Jag kör exakt samma typ av kläder som jag kör "vanlig" styrketräning, klättrar och löper med. Shorts och t-shirt.
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Typ samma. Jag måste dock använda tights för att kunna styra undan Kåboj Kurt ordentligt. Det behövs ingen särskild garderob förutom skorna.
Kåboj Kurt?
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Jag vill minnas att det var ett smeknamn Bert Ljung hade för sin viktigaste medlem på kroppen . Oavsett så är det ett skitkul namn för sin snopp.