2016-10-27, 22:29
|
|
|
Now You See Me
Reg.datum: May 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Min nya HP-profil:
"Jag kikar runt på den här sidan, och noterar att de enda som skriver att de kan tänka sig att träffa någon att ligga med är lesbiska kvinnor. Det slår mig att det är ganska naturligt. Vi heteromän skulle aldrig få för oss att skriva att vi är ute efter sex, eftersom vi inte vill framstå som mansgrisar. Och en heterokvinna skulle heller aldrig skriva det, eftersom hon inte vill verka vara slampig. Men flator har inget att bevisa för varandra. De kan vara sig själva. Har även hört att de är den grupp som är minst drabbad av HIV. Fan, det kanske inte är så dumt att vara flata, trots allt. Det sägs att vita heteromän är den mest tursamma gruppen i världen; jag undrar om det egentligen inte är vita homokvinnor. Eller kanske svarta homokvinnor, till och med. Svarta får mycket mindre malignt melanom än vita. Visste ni att malignt melanom är den huvudsakliga dödsorsaken i Australien? Vi kan alltså fastslå att den mest priviligierade gruppen i samhället är svarta flator i Australien.
Nu till vad jag söker här. Gör er redo för min kravlista. Jag vill ha... Eller, äh, vad fan ska jag skriva ner det för egentligen. Vad gör det om en person som inte alls stämmer in på mina krav skriver? Det är så få som skriver, så jag blir glad även om skitfula, osympatiska, korkade jävlar skickar ett mail. Så bara maila på.
Hur fan rundar jag av det här nu? På riktigt, jag hade en bra idé i huvudet nyss när jag duschade, men nu är den borta. Nåja. Jag kan iallafall imponera på er med att jag är nyduschad."
|
Allt utom det fetstila skrattade jag åt.
Men sedan är jag inte som majoriteten av tjejerna i alla lägen så..
I övrigt tror jag sweetkarolina nog kan ha rätt om när presentationstexten och vad man sedan skriver krockar lite, eller ja konflikt om man hellre vill använda det ordet.
|
|
|
2016-10-27, 22:58
|
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Utan att någonsin ha varit registrerad på en dejtingssida eller ens surfat in på någon så tror jag att verkligheten för många killar ser ut såhär:
Efter en månad har han fått tio mail. Ett av dem är från en transa som vill ses. Sju är från bögar som använder fejkprofiler med snygga brudar för att få kukbilder från heterosexuella män. De två sista är eventuellt från riktiga kvinnor, som gärna vill gifta sig, men de bor i Ryssland och vill ha 20000 kr. till flygbiljett och omkostnader innan.
|
|
|
2016-10-27, 23:01
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Utan att någonsin ha varit registrerad på en dejtingssida eller ens surfat in på någon så tror jag att verkligheten för många killar ser ut såhär:
Efter en månad har han fått tio mail. Ett av dem är från en transa som vill ses. Sju är från bögar som använder fejkprofiler med snygga brudar för att få kukbilder från heterosexuella män. De två sista är eventuellt från riktiga kvinnor, som gärna vill gifta sig, men de bor i Ryssland och vill ha 20000 kr. till flygbiljett och omkostnader innan.
|
Ta bort tre från bögarna och lägg till två från kvinnor utan bild eller presentation som säger "hej! Hur mår du?" och en från en kvinna som visserligen är lite söt och verkar rätt schysst, men som ändå inte håller måttet för att vara intressant.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-10-27, 23:24
|
|
|
|
Citat:
Min nya HP-profil:
"Jag kikar runt på den här sidan, och noterar att de enda som skriver att de kan tänka sig att träffa någon att ligga med är lesbiska kvinnor. Det slår mig att det är ganska naturligt. Vi heteromän skulle aldrig få för oss att skriva att vi är ute efter sex, eftersom vi inte vill framstå som mansgrisar. Och en heterokvinna skulle heller aldrig skriva det, eftersom hon inte vill verka vara slampig. Men flator har inget att bevisa för varandra. De kan vara sig själva. Har även hört att de är den grupp som är minst drabbad av HIV. Fan, det kanske inte är så dumt att vara flata, trots allt. Det sägs att vita heteromän är den mest tursamma gruppen i världen; jag undrar om det egentligen inte är vita homokvinnor. Eller kanske svarta homokvinnor, till och med. Svarta får mycket mindre malignt melanom än vita. Visste ni att malignt melanom är den huvudsakliga dödsorsaken i Australien? Vi kan alltså fastslå att den mest priviligierade gruppen i samhället är svarta flator i Australien.
Nu till vad jag söker här. Gör er redo för min kravlista. Jag vill ha... Eller, äh, vad fan ska jag skriva ner det för egentligen. Vad gör det om en person som inte alls stämmer in på mina krav skriver? Det är så få som skriver, så jag blir glad även om skitfula, osympatiska, korkade jävlar skickar ett mail. Så bara maila på.
Hur fan rundar jag av det här nu? På riktigt, jag hade en bra idé i huvudet nyss när jag duschade, men nu är den borta. Nåja. Jag kan iallafall imponera på er med att jag är nyduschad."
|
Crap, den blev raderad...
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-10-28, 05:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
|
Man får inte glömma mailen från alla som har 342 foton på sin hund med texten "Mannen i mitt liv"..
|
|
|
2016-10-28, 08:53
|
|
|
Stark
Reg.datum: Oct 2008
|
Skulle vilja ha feedback på min profiltext  enligt mina vänner beskriver den åtminstone mig själv väl men hur den funkar för att fånga intresse är ju något helt annat.
"Jag är en passionerad person som pluggar färdigt min master som dietist på GU. På fritiden träffar jag vänner, spelar spel och tränar mycket. Jag älskar serier och film.
Egenskaper som beskriver mig:
Galen (på ett bra sätt)
Mörk humor (kolsvart sådan)
Brutalt ärlig
Intelligent (gillar att diskutera samhällsfrågor, frågesportsspel och nörderi i största allmänhet)
Pendlar mellan soff-mode och pigg som en mört-mode.
Är du ärlig, rolig och vågar vara dig själv så swipa höger.  "
|
|
|
2016-10-28, 08:57
|
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Får lite bipolärvibbar. Hade avstått
|
|
|
2016-10-28, 09:00
|
|
|
Stark
|
Citat:
Ursprungligen postat av 4623
Får lite bipolärvibbar. Hade avstått
|
Bipolär är jag inte men har absolut sådana drag. Kanske inte är alltför smidigt att ha med i en prestext däremot. Tack för din ärlighet
|
|
|
2016-10-28, 09:03
|
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Bipolär är jag inte men har absolut sådana drag. Kanske inte är alltför smidigt att ha med i en prestext däremot. Tack för din ärlighet 
|
Främst näst sista raden som får lite varningsklockor att ringa. Hade även tonat ner på den mörka humorn och brutala ärligheten. Sen är det ingen som gillar ett smart ass som första intrycket (är själv ett).
|
|
|
2016-10-28, 09:15
|
|
|
|
Citat:
Skulle vilja ha feedback på min profiltext  enligt mina vänner beskriver den åtminstone mig själv väl men hur den funkar för att fånga intresse är ju något helt annat.
"Jag är en passionerad person som pluggar färdigt min master som dietist på GU. På fritiden träffar jag vänner, spelar spel och tränar mycket. Jag älskar serier och film.
Egenskaper som beskriver mig:
Galen (på ett bra sätt)
Mörk humor (kolsvart sådan)
Brutalt ärlig
Intelligent (gillar att diskutera samhällsfrågor, frågesportsspel och nörderi i största allmänhet)
Pendlar mellan soff-mode och pigg som en mört-mode.
Är du ärlig, rolig och vågar vara dig själv så swipa höger.  "
|
Jag ser inget fel, personligen.
Fast jag har inte märkt på forumet att din humor är ovanligt mörk?
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-10-28, 09:21
|
|
|
Stark
|
Citat:
Jag ser inget fel, personligen.
Fast jag har inte märkt på forumet att din humor är ovanligt mörk? 
|
Tonar ner det bland folk i allmänhet, lätt att folk blir stötta annars. :P
|
|
|
2016-10-28, 09:21
|
|
|
Three apples high and rising
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash*
Jag fick upp alldeles för många fula riktigt gubbiga slitna snubbar ju. 
Finns såklart heta 40+ men orkar inte med resten som kommer på köpet då.
|
Är 35, brukade sätta maxgränsen vid 33, blir så jäkla många som sunkinga tanter annars. Vad fasiken gör folk med sig själva?
Citat:
|
Personer som presenterar sig själv som "intelligent" =  .
Senast redigerad av Wain den 2016-10-28 klockan 09:25.
|
|
|
2016-10-28, 09:32
|
|
|
Stark
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wain
|
Då ändrar vi på detta.
|
|
|
2016-10-28, 09:34
|
|
|
|
Citat:
Tonar ner det bland folk i allmänhet, lätt att folk blir stötta annars. :P
|
Jag vill se mer av den mörka humorn!
Citat:
Ursprungligen postat av Wain
|
Tycker det är helt okej. Har sett många tjejer kalla sig intelligenta i sina presentationer utan att ha reagerat på det. Intelligens är bara ett så jäkla känsligt ämne idag eftersom folk likställer "intelligens" med "människovärde".
Det märks extra tydligt om man berättar att man fick bra resultat på ett IQ-test, och jämför med hur det låter om man skryter om vad som helst annat.
"Jag tog 120 i bänkpress idag."
"Wow, vad stark du är!"
"Jag vann en tecknartävling idag. Fick ett presentkort på 2000 kr."
"Damn, du har verkligen talang! Bra jobbat!"
"Jag fick 125 i IQ på Mensaprovet."
"Okej, men IQ säger INGET om hur lycklig/rik/populär/storkukad/bra på att baka franskbröd du är!"
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-10-28, 10:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash*
Helvete också..jag ska alltså gilla fula killar istället?!?!
|
Haha, nejdå.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:34.
|

|