Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-10-27, 18:12   #62071
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg
Tur för mig då som inte brukar va så attraherad av muskliga tjejer
Annars är åldern ok, 30-åringar brukar se ungefär jämngamla ut med mig så det funkar
Så du är född 74 alltså?
Jag har bara träffat yngre killar i år jag apropå ålder.
Vissa har till och med sett äldre ut än mig.
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 18:13   #62072
svag74
Registered User

svag74s avatar

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Dessutom innan tjejen ens hinner svara på ett av dessa mail så har det hunnit komma 20 nya mail från killar som ser att hon är inloggad och undrar varför hon inte svarat då det minsann gått en hel timme sedan de mailat och att de minsann ser att hon är online vilket bara måste påtalas.
Jag brukade blocka då istället, när jag mailade en massa och det gått nån timme och jag fortfarande inte fått respons
Citat:
För att minska på trycket i sin mailbox så lägger tjejen ut att hon inte vill bli kontaktad av killar yngre än 25 och äldre än 40, sedan går hon tillbaka till att svara på det där första trevliga mailet. Innan hon ens hinner växla till mailboxen så har det kommit ett mail från Adam 21-år som skriver att hon är en gammal bitterf***a som borde få något uppkört, samt att Bosse 55 har hunnit dundra iväg en hel roman om hur mycket bättre livet är efter att man fyllt 40. Dessutom har Nils 42 skrivit att "hej jag är inte vad du söker, men jag måste ändå maila dig".
Det händer mig ibland att tanter 5-10 år äldre, som ser ut att vara minst 20 år äldre, skriver, och då skriver de inte lite kort och försynt utan de skriver en lång jäkla uppsats, som att det skulle få en att få dåligt samvete eller nåt när de lagt ner så mycket tid.
Aaarrgh

Senast redigerad av svag74 den 2016-10-27 klockan 18:14.
svag74 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 18:22   #62073
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash* Visa inlägg
Jag är verkligen inte som de flesta tjejerna i era exempel..
hah, näh, men detta är den tråd på hela forumet där flest generaliserar förekommer och "alla" av något kön är si eller så

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 18:24   #62074
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Hittat en snögg styrkelyftande sej på instagram som inte bor aslångt bort. Inte konstigt att skriva va?
Ap ap! Tror du verkligen du kan kontakta en tjej på instagram? Vem säger att hon vill få raggpm bara för att hon lägger ut en bild där?

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 18:25   #62075
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ap ap! Tror du verkligen du kan kontakta en tjej på instagram? Vem säger att hon vill få raggpm bara för att hon lägger ut en bild där?
Jag följde henne, hon började följa mig. Det är väl ett säkert tecken på ligg?
Gammal 2016-10-27, 18:29   #62076
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Jag följde henne, hon började följa mig. Det är väl ett säkert tecken på ligg?
Nej men du är korkad om du inte försöker om du är intresserad.
Gammal 2016-10-27, 18:31   #62077
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Ibland är jag fett korkad
Gammal 2016-10-27, 18:33   #62078
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Vem är inte det ibland, eller ofta.
Gammal 2016-10-27, 18:49   #62079
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:

Hahaha. Ska genast börja fråga om killarna är beta eller alfahanar.

d
Det kan vara lite avskräckande Du märker det nog om du börjar flirta, blir han kåt, lite skraj och obekväm på samma gång så är han beta.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 19:00   #62080
Luca Brasi
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Citat:
Jag är 30.
Bara för det ska jag likea tills du dyker upp nu.
Fast om du skulle råka vara född 74 kommer jag inte få upp dig alls iofs
Åldersrasismen...
Luca Brasi är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 19:09   #62081
svag74
Registered User

svag74s avatar

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Luca Brasi Visa inlägg
Åldersrasismen...
Den är rätt kul ibland
Som när man ser en tjej som är 40, ser gammal och sliten ut, typ som 45+, men bara söker killar 30-40.
Good luck brukar jag tänka då
svag74 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 19:19   #62082
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det kan vara lite avskräckande Du märker det nog om du börjar flirta, blir han kåt, lite skraj och obekväm på samma gång så är han beta.
Jag sitter inte och kåtar upp folk på Tinder..vad jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av Luca Brasi Visa inlägg
Åldersrasismen...
Jag fick upp alldeles för många fula riktigt gubbiga slitna snubbar ju.
Finns såklart heta 40+ men orkar inte med resten som kommer på köpet då.
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg
Den är rätt kul ibland
Som när man ser en tjej som är 40, ser gammal och sliten ut, typ som 45+, men bara söker killar 30-40.
Good luck brukar jag tänka då
Dom kanske lyckas?

På tal om något annat, sedan man kunde börja tipsa vänner om någon på Tinder har jag letat till en kompis men hon är tamigfan helt jävla omöjlig. HELT!
Herregud, lyckas hon faktiskt träffa någon som det blir något med är jag imponerad.
Gammal 2016-10-27, 19:27   #62083
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Jag sitter inte och kåtar upp folk på Tinder..vad jag vet...
Och så blir du förvånad över att du inte får ragg. Hur har du tänkt ragga upp någon utan att kåta upp personen?
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 19:38   #62084
sweetkarolina
I can haz teabag?

sweetkarolinas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jag förstår ju delarna av "det är svårt att hitta nån jag blir attraherad av", men det är ju den personliga sidan. Jag pratar ju om vad du har för möjligheter från "resten av världen". Att du är selektiv är ju något som är "ditt val" (eller hur man nu ska säga) men förutsättningarna du lever i är ju där, sen att du inte väljer att utnyttja desssa är ju på din sida. Om jag skulle vara lika selektiv så skulle jag vara totalt fucked.
Men alltså alla (kärleks)förhållanden är väl personliga? Att resten av världen (eller iaf whitefolks) anser att jag har 20 killar uppradade att välja mellan hjälper ju inte mig om jag inte ser nån av dem 20 som intressant.

Alltså i grunden så skrev sohlsken nåt i stil med att tjejer är individer och killar är individer så huruvida man hittar någon till varaktig partner är individuellt, inte könsbaserat.

Sen kommer whitefolks in och hävdar att alla tjejer som inte är 1) fula eller 2) stolpskott kan hitta en kille om dom vill. Så enkelt är det inte och den åsikten är ett sånt sjukt slag i ansiktet på ja typ alla singeltjejer. Jag tror inte att jag är ful så jag lär väl vara ett stolpskott då eftersom jag är singel. Vilket förvisso är högst möjligt men väldigt förnedrande uttryckt.

Alltså att tjejer får fler förslag på tinder än killar säger jag inte emot. Men att vi skulle ha lättare att lyckas i förhållanden än (enbart pga att vi får fler förslag?) det köper jag inte utan bättre argument.
sweetkarolina är inte uppkopplad  
Gammal 2016-10-27, 19:39   #62085
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Apropå vilka som har det lättast på nätet då.

En killes dag på en datingsite; loggar in, åtta nya mail sedan gårdagens inloggning, från tjejer som tagit första kontakt. Sex av mailen var trevliga och verkade komma från vettiga tjejer. 80% bra mail alltså.

En tjejs dag på en datingsite, loggar in, 100 nya olästa mail sedan gårdagens inloggning. Efter att ha öppnat och läst horder av "hej händer i helgen då?", "öh du va snygg?", "du ser slynig ut o borde smaka kyyken", "tja läget?", "vill du se min *** så klicka här", så har tjejen till sist 10 mail kvar som har trevligt innehåll och verkar komma från vettiga personer. 10% bra mail alltså.

Tjejen fick 2 mail mer än killen som var något att ha, men fick lägga mångdubbel tid på att hitta de mailen.

Dessutom innan tjejen ens hinner svara på ett av dessa mail så har det hunnit komma 20 nya mail från killar som ser att hon är inloggad och undrar varför hon inte svarat då det minsann gått en hel timme sedan de mailat och att de minsann ser att hon är online vilket bara måste påtalas.

För att minska på trycket i sin mailbox så lägger tjejen ut att hon inte vill bli kontaktad av killar yngre än 25 och äldre än 40, sedan går hon tillbaka till att svara på det där första trevliga mailet. Innan hon ens hinner växla till mailboxen så har det kommit ett mail från Adam 21-år som skriver att hon är en gammal bitterf***a som borde få något uppkört, samt att Bosse 55 har hunnit dundra iväg en hel roman om hur mycket bättre livet är efter att man fyllt 40. Dessutom har Nils 42 skrivit att "hej jag är inte vad du söker, men jag måste ändå maila dig".

Tjejen hinner knappt radera dessa innan 10 nya mail har kommit från de 20 ovan som var tvungen att påtala att de borde ha fått svar, fast nu påtalar de att de inte ens fått svar på sina påtalningar och att det är skandal.

... osv.
Jag har inte ett förstamail på två månader. Hur många tjejer med presentation och bilder har det så/sämre?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:49.