2016-10-27, 15:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash*
Att vara för på är sällan bra, det går snarare åt helvete varje gång för mig..nästan iaf.
De flesta killarna som jag stött på verkar föredra att vara den drivande i att ses iaf, när jag försökt slutar dom svara. 
Det går tråkigt nog oftast bättre att vara tämligen passiv och närmast verka ointresserad, ja jag provade faktiskt det men det är verkligen inte jag att spela spel, verka svår och liknande.
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Om du vågar och kan ta ett nej så tror jag "Gränsdesperat" är en bra taktik för tjejer. Dvs. vara väldigt aktiv, dominant och pådrivande utan att vara "besatt", detta förutsatt att du stöter på introverta, osäkra, lite blyga killar. Om du utan att säga det rent ut, lyckas förmedla en känsla av att "Jag är mycket bättre än dig egentligen, men jag vill ha dig ändå! Ifrågasätt det inte, utan följ bara med!" så har du honom "halvvägs inne" redan där.
|
Ja troligen funkar det inte på alla killar. Flashs målgrupp (muskulösa alfahannar?) tror jag det kan funka sämre på tex. Om jag får var lite generell...
|
|
|
2016-10-27, 15:50
|
|
|
Bleksvag, fet och osymmetrisk
Reg.datum: Jul 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Det beror ju helt på vad du kommer från för förrutsättningar också. Är man generellt attraktiv så är det klart det är lättare och du får bättre procent men det är ju också där det blir rätt "ointressant" här i tråden oftast.
De killar som säger "det är inte så svårt" är ju de som är framgångsrika på området och antingen just inte kan tänka sig hur det är när det är "svårt" alternativt bara vill "skryta".
|
Om vi talar om att ligga nu så vill killar som säger så vill ofta bara skryta och enligt mina erfarenheter så har de lyckats färre gånger än jag själv som knappast skulle uttrycka mig så. Jag kan göra precis samma sak med 50 tjejer och ligga med en av dem och det finns troligen inte något jag kunnat göra annorlunda med de andra 49. Ibland får man bara bingo, man börjar prata med henne i rätt tid av månaden eller så råkar solen lysa på min bästa sida och framhäva konturer som gör mig attraktiv vilket väcker hennes åtrå, eller så är hon bara glad eller kåt just då. Därför är den bästa tekniken att likna vid en kulspruta laddad med hagel. Det finns ingen vetenskap som säger att en viss kombination av ord har en bättre chans till framgång än en annan.
|
|
|
2016-10-27, 15:54
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gerdler
Om vi talar om att ligga nu så vill killar som säger så vill ofta bara skryta och enligt mina erfarenheter så har de lyckats färre gånger än jag själv som knappast skulle uttrycka mig så. Jag kan göra precis samma sak med 50 tjejer och ligga med en av dem och det finns troligen inte något jag kunnat göra annorlunda med de andra 49. Ibland får man bara bingo, man börjar prata med henne i rätt tid av månaden eller så råkar solen lysa på min bästa sida och framhäva konturer som gör mig attraktiv vilket väcker hennes åtrå, eller så är hon bara glad eller kåt just då. Därför är den bästa tekniken att likna vid en kulspruta laddad med hagel. Det finns ingen vetenskap som säger att en viss kombination av ord har en bättre chans till framgång än en annan.
|
Jo oavsett, det är främst imo ett försök att framstå som framgångsrika alternativ bygga status genom "det är inte så svårt" och "jag är så kräsen". Sen går de till HP och drar iväg 30 klipp-klistra mej (ok inte alla).
Det finns ju ganska lite i att förlora med att vara så himla cool och framgångsrik här, tvärtom.
|
|
|
2016-10-27, 15:56
|
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman
Ja troligen funkar det inte på alla killar. Flashs målgrupp (muskulösa alfahannar?) tror jag det kan funka sämre på tex. Om jag får var lite generell... 
|
Det tror jag med, men om hon degraderar(avancerar?) till muskulösa betahannar så funkar det säkerligen.
|
|
|
2016-10-27, 15:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Det tror jag med, men om hon degraderar(avancerar?) till muskulösa betahannar så funkar det säkerligen.
|
Exakt!
|
|
|
2016-10-27, 16:32
|
|
|
Illrar pillrar
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Att vara för på är sällan bra, det går snarare åt helvete varje gång för mig..nästan iaf.
De flesta killarna som jag stött på verkar föredra att vara den drivande i att ses iaf, när jag försökt slutar dom svara. 
Det går tråkigt nog oftast bättre att vara tämligen passiv och närmast verka ointresserad, ja jag provade faktiskt det men det är verkligen inte jag att spela spel, verka svår och liknande.
|
Kan vara en hårfin gräns mellan att verka intresserad och desperat. Finns rätt många skumma tjejer där ute också där varningsklockorna börjar ringa rätt hårt. Ditt försök att verka pådrivande och intresserad kanske balanserade över gränsen?
För egen del tröttnar jag ganska snabbt på tjejer som verkar ointresserad av mig.
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
|
|
|
2016-10-27, 16:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
...förutsatt att du stöter på introverta, osäkra, lite blyga killar.
|
Vad du säger är alltså att *Flash* ska åka till huvudstaden och stöta på mig?
|
|
|
2016-10-27, 17:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Verkar vansinnigt svårt det där med att hitta intresserade för en tjej
|
|
|
2016-10-27, 17:44
|
|
|
Now You See Me
Reg.datum: May 2003
|
Citat:
Om du vågar och kan ta ett nej så tror jag "Gränsdesperat" är en bra taktik för tjejer. Dvs. vara väldigt aktiv, dominant och pådrivande utan att vara "besatt", detta förutsatt att du stöter på introverta, osäkra, lite blyga killar. Om du utan att säga det rent ut, lyckas förmedla en känsla av att "Jag är mycket bättre än dig egentligen, men jag vill ha dig ändå! Ifrågasätt det inte, utan följ bara med!" så har du honom "halvvägs inne" redan där.
|
Hahaha gränsdesperat.
Btw så är jag en sådan som gillar visa att jag faktiskt är intresserad och vill ses.
Och nu snackar jag om någon som själv tagit upp att ses men som slutar svara när man typ frågar "så när ska vi ses då?" och lägger till något om att jag gärna ses.
Seriöst, det går bättre om jag typ går med på att ses..
En av dom jag var allmänt passiv och inte så som jag brukar blev ju helt nuts, en annan tog ju upp massor med olika förslag more or less på att träffas och jag var allmänt "nej jag vill inte åka med på din hoj, inte det osv" till den gräns att jag skämdes för hur hemsk jag kände mig.
Men det funkade ju..så ja. It sucks.
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman
|
Helvete också..jag ska alltså gilla fula killar istället?!?!
Citat:
|
Hahaha. Ska genast börja fråga om killarna är beta eller alfahanar.
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats
Kan vara en hårfin gräns mellan att verka intresserad och desperat. Finns rätt många skumma tjejer där ute också där varningsklockorna börjar ringa rätt hårt. Ditt försök att verka pådrivande och intresserad kanske balanserade över gränsen?
För egen del tröttnar jag ganska snabbt på tjejer som verkar ointresserad av mig.
|
Som jag skrev innan till trädgårdsmöbel..sedan ÄR jag konstig, det har jag inga problem med att stå för och självklart händer det säkert att jag kan verka desperat även fast jag inte är det men jag tror inte egentligen det är det största problemet..jag trodde det vid detta laget redan framgått att jag suger på sådant här för övrigt.
Jag är ljusår bättre på att hjälpa andra komiskt nog. Not even kidding.
Jag är blind, döv och stum och fattar ingenting när det gäller mig själv.
Det tar sjukt lång tid för mig att förstå om någon är intresserad men jag kan se det direkt om det är en kompis det gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av svag74
|
Borde jag?
|
|
|
2016-10-27, 17:56
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Borde jag? 
|
Du har ju redan börjat värma upp?
Fick nyss en like från någon i Uppsala, som har bild under granskning så kan inte se vem det är än.
Är du 32?
EDIT: Och där kom det massa fler likes från en 30-åring här i krokarna - jag är tydligen het ikväll...
Också
Senast redigerad av svag74 den 2016-10-27 klockan 17:59.
|
|
|
2016-10-27, 18:02
|
|
|
Now You See Me
|
Citat:
Ursprungligen postat av svag74
Du har ju redan börjat värma upp?
Fick nyss en like från någon i Uppsala, som har bild under granskning så kan inte se vem det är än.
Är du 32?
EDIT: Och där kom det massa fler likes från en 30-åring här i krokarna - jag är tydligen het ikväll...
Också 
|
Jag är 30.
Bara för det ska jag likea tills du dyker upp nu. 
Fast om du skulle råka vara född 74 kommer jag inte få upp dig alls iofs
|
|
|
2016-10-27, 18:04
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Apropå vilka som har det lättast på nätet då.
En killes dag på en datingsite; loggar in, åtta nya mail sedan gårdagens inloggning, från tjejer som tagit första kontakt. Sex av mailen var trevliga och verkade komma från vettiga tjejer. 80% bra mail alltså.
En tjejs dag på en datingsite, loggar in, 100 nya olästa mail sedan gårdagens inloggning. Efter att ha öppnat och läst horder av "hej händer i helgen då?", "öh du va snygg?", "du ser slynig ut o borde smaka kyyken", "tja läget?", "vill du se min *** så klicka här", så har tjejen till sist 10 mail kvar som har trevligt innehåll och verkar komma från vettiga personer. 10% bra mail alltså.
Tjejen fick 2 mail mer än killen som var något att ha, men fick lägga mångdubbel tid på att hitta de mailen.
Dessutom innan tjejen ens hinner svara på ett av dessa mail så har det hunnit komma 20 nya mail från killar som ser att hon är inloggad och undrar varför hon inte svarat då det minsann gått en hel timme sedan de mailat och att de minsann ser att hon är online vilket bara måste påtalas.
För att minska på trycket i sin mailbox så lägger tjejen ut att hon inte vill bli kontaktad av killar yngre än 25 och äldre än 40, sedan går hon tillbaka till att svara på det där första trevliga mailet. Innan hon ens hinner växla till mailboxen så har det kommit ett mail från Adam 21-år som skriver att hon är en gammal bitterf***a som borde få något uppkört, samt att Bosse 55 har hunnit dundra iväg en hel roman om hur mycket bättre livet är efter att man fyllt 40. Dessutom har Nils 42 skrivit att "hej jag är inte vad du söker, men jag måste ändå maila dig".
Tjejen hinner knappt radera dessa innan 10 nya mail har kommit från de 20 ovan som var tvungen att påtala att de borde ha fått svar, fast nu påtalar de att de inte ens fått svar på sina påtalningar och att det är skandal.
... osv.
|
|
|
2016-10-27, 18:10
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag är 30.
Bara för det ska jag likea tills du dyker upp nu. 
Fast om du skulle råka vara född 74 kommer jag inte få upp dig alls iofs
|
Tur för mig då som inte brukar va så attraherad av muskliga tjejer 
Annars är åldern ok, 30-åringar brukar se ungefär jämngamla ut med mig så det funkar
|
|
|
2016-10-27, 18:11
|
|
|
Now You See Me
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Apropå vilka som har det lättast på nätet då.
En killes dag på en datingsite; loggar in, åtta nya mail sedan gårdagens inloggning, från tjejer som tagit första kontakt. Sex av mailen var trevliga och verkade komma från vettiga tjejer. 80% bra mail alltså.
En tjejs dag på en datingsite, loggar in, 100 nya olästa mail sedan gårdagens inloggning. Efter att ha öppnat och läst horder av "hej händer i helgen då?", "öh du va snygg?", "du ser slynig ut o borde smaka kyyken", "tja läget?", "vill du se min *** så klicka här", så har tjejen till sist 10 mail kvar som har trevligt innehåll och verkar komma från vettiga personer. 10% bra mail alltså.
Tjejen fick 2 mail mer än killen som var något att ha, men fick lägga mångdubbel tid på att hitta de mailen.
Dessutom innan tjejen ens hinner svara på ett av dessa mail så har det hunnit komma 20 nya mail från killar som ser att hon är inloggad och undrar varför hon inte svarat då det minsann gått en hel timme sedan de mailat och att de minsann ser att hon är online vilket bara måste påtalas.
För att minska på trycket i sin mailbox så lägger tjejen ut att hon inte vill bli kontaktad av killar yngre än 25 och äldre än 40, sedan går hon tillbaka till att svara på det där första trevliga mailet. Innan hon ens hinner växla till mailboxen så har det kommit ett mail från Adam 21-år som skriver att hon är en gammal bitterf***a som borde få något uppkört, samt att Bosse 55 har hunnit dundra iväg en hel roman om hur mycket bättre livet är efter att man fyllt 40. Dessutom har Nils 42 skrivit att "hej jag är inte vad du söker, men jag måste ändå maila dig".
Tjejen hinner knappt radera dessa innan 10 nya mail har kommit från de 20 ovan som var tvungen att påtala att de borde ha fått svar, fast nu påtalar de att de inte ens fått svar på sina påtalningar och att det är skandal.
... osv.
|
Jag är verkligen inte som de flesta tjejerna i era exempel..
|
|
|
2016-10-27, 18:11
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Hittat en snögg styrkelyftande sej på instagram som inte bor aslångt bort. Inte konstigt att skriva va?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:13.
|

|