Sumomarklyft
220 x 1 - stänkare! Oj, så lätt! Film nedan
240 x 0 - hybris
200 x 2
180 x 6 - ganska lätt. Bara tungt och ont för tummarna. Till och med tumlåset gled
Knäböj lowbar
140 x 2, 2, 2 - med paus alla set
120 x 8 - långsamma excentriska faser
Tre set benspark
Tre set liggande curls
Tre set sittande vadpress supersetat med T2B #minavaderräknas
Kändes generellt bra idag! Testade lite nya saker i marklyften (mer utåtvinklade fötter, tryck ifrån med hälen samt skapa buktrycket innan jag sätter mig), och det kändes bra. Första gången jag kände mig stark i marklyftet sedan tävlingen Hade verkligen inga förväntningar inför passet då jag sprang för två dagar sedan och vågen gick från 84,7 till 83,0 på två dagar efter att jag igår ätit lite carbs och avslutade dagen med två små glas vin (vägde dock 82,7 efter träningen!)
Borde dock ändra om knäböjen som andra övning och få in högre volym. Mycket bekvämare med färre reps och set
Bänkpress
130 x 1
110 x 6
100 x 12 - sjuk grinder
Fick inte till setupen i ställningen de första två seten. Fick slösa en del energi på avlyftet. Mer nöjd med sista setet
Dips
Kv x 15, 15, 15
Tävlingsstrikta
Kabelflyes
Tre set
Typ 30 min paus då jag lärde en tjej att sumomarka
Militärpress
60 x 4
50 x 10, 8
Tre set snett liggande extensions med 40 kg
Avslutade med sidlyft supersetat med pushdown med rep
Dat kontrazt när du kör dubbla pass och jag sitter här på ändalykten och har inte tränat på > 2v #fetochklen
Men bra pass de senaste dagarna!
känner av benen idag, misstänker det beror på cardion igår förmiddag. Får se hur dagens benpass går. Kan det räddas av gårkvällens ost- kex- och vinladdning?
känner av benen idag, misstänker det beror på cardion igår förmiddag. Får se hur dagens benpass går. Kan det räddas av gårkvällens ost- kex- och vinladdning?
mumma