Du ser inte vältränad ut någonstans förutom möjligen på låren. Uttryckte mig lite klumpigt, vad jag menade var att det är synd att du bänkar 180kg och knappt ser ut som du tränar. Det som är nackdelen med att bara träna tungt hela tiden, blir ingen massa utav det. Eller menar du att någon reagerar på dig när du rör dig på stan i t-shirt exempelvis?
Lägg upp en bild på dig själv så får man se hur effektivt brosplits är som du hypar hela tiden
Jag skulle gissa att ceejay ser riktigt grofv ut. 120kg på 200cm är stort. Har en polare som är runt 2m och väger typ 110. Han ser liten ut på kort om han är ensam på det men ser stor ut i verkligheten. De som ser störst ut på kort är korta rippade dvärgar.
Ta Phil Heath och Brian Shaw som exempel. Phil health ser mycket större ut på bild för att han är kortare. Ser man en bild på de två tillsammans så ser man hur stor Shaw verkligen är. https://i.ytimg.com/vi/UM_cW1aY0Fw/hqdefault.jpg
Du ser inte vältränad ut någonstans förutom möjligen på låren. Uttryckte mig lite klumpigt, vad jag menade var att det är synd att du bänkar 180kg och knappt ser ut som du tränar. Det som är nackdelen med att bara träna tungt hela tiden, blir ingen massa utav det. Eller menar du att någon reagerar på dig när du rör dig på stan i t-shirt exempelvis?
Hans mål kanske inte är att se så vältränad ut, utan istället är det just styrka? :p
Jag skulle gissa att ceejay ser riktigt grofv ut. 120kg på 200cm är stort. Har en polare som är runt 2m och väger typ 110. Han ser liten ut på kort om han är ensam på det men ser stor ut i verkligheten. De som ser störst ut på kort är korta rippade dvärgar.
Ta Phil Heath och Brian Shaw som exempel. Phil health ser mycket större ut på bild för att han är kortare. Ser man en bild på de två tillsammans så ser man hur stor Shaw verkligen är. https://i.ytimg.com/vi/UM_cW1aY0Fw/hqdefault.jpg
Ser fram emot nästa knäböj-varje-dag-på-90%-RM-i-tio-veckor-challenge. Men för din egen skull, kör lite hypertrofi träning också. Lägg lite krut på armarna åtminstone. Tråkigt att lägga ner så mycket tid men ändå se ut så där menar jag..
Om det nu är klen Ceejay ser ut (skulle tro att han dwarfar de flesta här inne ändå) så är det jävligt coolt att bänka 180 kg och "se klen ut" än att vara stor som ett hus och bänka med gröna plattor.
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Att se dina utförande är å andra sidan en orgasm för ögonen
Han dwarfar ju dig till nästa vecka,så var inte orolig.
CJ skulle nog behöva lite mer kött på armarna för att matcha resten, just armarna brukar ju vara det enda många mössbyggare tittar på när de bedömer någons fysik. Jag tror dock att en tvåmeterskille på 120kg sticker ut ganska mycket när han rör sig bland vanligt folk oavsett om han har 45 eller 48cm runt överarmarna. Han är ju rentav i rätt bra form på den vikten så att han har muskler råder inget tvivel om men så långa personer brukar se ut som stolpar på bild. Martin Forsmark ser inte heller stor ut på bild men han är gigantisk i verkligheten.
Hursomhelst tycker jag att det är ganska trist att förstöra filmtråden med den här diskussionen, det var inte ens en poseringsfilm han lade upp så varför kom ämnet alls på tal? Klagarn fortsätter att sprida dålig stämning på forumet, verkar vara en otrevlig prick.
Citat:
Ursprungligen postat av orsor
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså
Lite märkligt att man aldrig sett en enda formbild på dig med tanke på hur mycket väsen du gör av dig. Kan vi inte få se resultaten din 6-split har gett dig? Eller skulle en sådan bild ta bort allt uns av trovärdighet du har hos dina splitbro's?
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik