Det är ändå en jäkla hysteri att man skall leva på så sätt som gör en så gammal som möjligt. Varför inte dö vid 50 istället för 100?
För att efter 65 blir man pensionär. Blir man 130 har man varit ledig i halva livet och kunnat ägna hela dagarna åt att sova, kolla på tv-serier, ta hand om höns och trolla på kolo.
Iofs inte applicerbart på Rich, då han är ekonomiskt oberoende.
För att efter 65 blir man pensionär. Blir man 130 har man varit ledig i halva livet och kunnat ägna hela dagarna åt att sova, kolla på tv-serier, ta hand om höns och trolla på kolo.
Eller också så blir du dement, bor på hem och dina barn skickar saker till dig som du inte ens vill ha eller vet om att de beställt åt dig.
Iofs inte applicerbart på Rich, då han är ekonomiskt oberoende.
Eller så kan man skippa hälsohetsen och dö hastigt i stroke, bara sekunder efter att man satt ett nytt PB i bänkpress vid 42?
Bland dom sista sakerna min mamma sade var "Men jag vill ju leva". Hon var 84. Bara personer utan något att leva för eller unga dumskallar tror att man inte vill leva längre efter pensionsåldern.
Bland dom sista sakerna min mamma sade var "Men jag vill ju leva". Hon var 84. Bara personer utan något att leva för eller unga dumskallar tror att man inte vill leva längre efter pensionsåldern.
Håller helt med dig och förstår helt vad du menar, men det finns förvånansvärt många som inte har något att leva för också.
Kanske därför man mår bra idag med samtliga vitala delar fullt fungerande...
Du hade sannolikt både mått bättre och vart avsevärt starkare om du hade dopat dig. (Jag snackar inte Piana-doser nu). Hur hade det vart att tex. kunna curla 50kg istället för 40? Ha några centimer större överarmar? Väga samma som nu fast med mindre på magen? osv.
Han säger att efter dessa videos så kommer man se en massa stora monster, pga byggarna kommer lära sig hur man lägger på muskler. Det kommer öppna folks ögon, kommer hjälpa sporten.. de gör det inte lika bra som han. Kolla ep 9 vid ca 20min.
Stora ord..
Citat:
Ursprungligen postat av borjaompanytt
Han är ju väldigt klen, det ser man ju tydligt när han kör ben. Jag menar, bencurlsen hade han kanske 7-8 5kgs på.. visst han gjorde 20+ reps.. men ändå.. han borde kunna lätt ha minst det dubbla, minst. Och stela marklyft med 60kg... what.. DET är inte okej!
Citat:
Ursprungligen postat av borjaompanytt
Mmm och den "lilla" killen (i jämförelse) hade mycket lättare med snebänken än "muskelmannen" Piana - ytterligare bevis för ballongmuskler..
Jösses hur avundsjuk är inte du eller?...
Han är stor, han har mycket pengar, han är populär, han har en snygg flickvän och han är stark