Roligt att OLare är bättre än oss SLare på både böj och mark :p
Och bänk?
Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Senast redigerad av mattepatte den 2015-12-18 klockan 17:41.
Hur brett bör man håll i ryck? Jag håller så brett det går att hålla på stången dvs. till den tjockare delen på stången börjar. Nu är jag förvisso 190 cm lång och har hyfsat långa armar, men frågan är om det inte är för brett?
Hur brett bör man håll i ryck? Jag håller så brett det går att hålla på stången dvs. till den tjockare delen på stången börjar. Nu är jag förvisso 190 cm lång och har hyfsat långa armar, men frågan är om det inte är för brett?
Jag håller så brett att när jag står rakt så är stången precis i "skärphöjd"
Citat:
Ursprungligen postat av oscarovegren
Jag håller så brett att när jag står rakt så är stången precis i "skärphöjd"
Samma för mig som Oscar. I praktiken innebär det ett grepp strax utanför ringarna, på mina 177cm.