Lol, du går typ första ring i gymnasiet. Det du har framför dig är mindre och mindre tid till saker som serier. Ta dig tid medan du kan!
Inte om man planerar rätt med sin studievägledare. Jag matade in miljarder kurser andra året och dog nästan, tredje året däremot så var jag knappt i skolan. Klart värt slitet andra året.
__________________ Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
Maratonkollade precis The Knick, 8/10, riktigt jäkla bra och säsonsavslut nästa vecka. Härligt att se en serie som handlar om vad serien "ska" handla om, och inte massa förhållande-drama, även om det tyvärr blev sånt i de två senaste avsnitten. Tänk tex om Mad Men fortfarande handlade om i huvudsak reklambranschen på 60talet, Walking Dead om att överleva zombieapokalypsen och Boardwalk Empire om att vara gangster på 20talet, istället för att vara en relationssåpa med inslag av föregående. Och jag som avskyr "vackra" hollywoodsnyggingar får äntligen se en extremt vacker skådis som kan sitt yrke, och smälter in perfekt i serien, jag syftar på Bonos dotter Eve Hewson. De har lyckats med castingen lika bra som BD och MM.
Kolla The Knick, snygg, smart, spännnande, välspelad. Clive Owen är grymt bra.
Såg precis första delen av The Flash. Jag gillar den i stort sett. Den har några småstunder där man tycker det är lite löjligt eller nåt i den stilen. Men den fick mig i alla fall att vilja fortsätta kolla på serien. Dessutom sen liten har jag alltid gillat Flash
Maratonkollade precis The Knick, 8/10, riktigt jäkla bra och säsonsavslut nästa vecka. Härligt att se en serie som handlar om vad serien "ska" handla om, och inte massa förhållande-drama, även om det tyvärr blev sånt i de två senaste avsnitten. Tänk tex om Mad Men fortfarande handlade om i huvudsak reklambranschen på 60talet, Walking Dead om att överleva zombieapokalypsen och Boardwalk Empire om att vara gangster på 20talet, istället för att vara en relationssåpa med inslag av föregående. Och jag som avskyr "vackra" hollywoodsnyggingar får äntligen se en extremt vacker skådis som kan sitt yrke, och smälter in perfekt i serien, jag syftar på Bonos dotter Eve Hewson. De har lyckats med castingen lika bra som BD och MM.
Kolla The Knick, snygg, smart, spännnande, välspelad. Clive Owen är grymt bra.
Boardwalk empire relationssåpa? Det är ju fan mordförsök i vartannat avsnitt. Tycker Boardwalk blir bättre o bättre för varje säsong nästan.
Jag tyckte också The Flash var okej. Men det tyckte jag iof också när första avsnittet av Smallville och Arrow sändes. Vet inte om det var nyhetens behag eller nåt. Både Smallville och Arrow sjönk snabbt. Arrow orkade jag inte kolla vidare på. Jag tror att samma kommer hända med The Flash, kul i början men tröttnar antagligen snabbt på det.