Började VLCD enligt ursprungsupplägget i måndes efter 2 månaders tramsdeff där jag gått från 92,5 till 86,5, imorse vägde jag 83,4 vilket känns sanslöst men fascinerande..
Allt flyter och tyckte formen såg och kändes fantastiskt mycket bättre i måndes på kvällen och tisdagen men börjar långsamt bli mer och mer trycklös in på dagen idag. Tänker fortsätta till mån i vilket fall som helst!
Min enda fundering jag klurar över är en aminoprodukt jag köpte för att ha 2 st smaker att varva mellan.
Den ena är bara helt vanlig EAA medan den andra heter Muscle Amino fusion, som jag förstått det innehåller den alla de vanliga aminosyrorna samt l-arginin, DAA, tryptofan, tyrosin och en sväng av magnesium, zink och vitamin D, vilket jag inte tackar nej till under VLCD.
Det står att en skopa är 17 gram vilket också är vad man ska ta, dock bara att 5,25 av dessa grammen är EAA vilket låter sämre ju. Kan tolka innehållsförteckningen helt fel men känns jävligt klurigt så kan någon upplysa mig om produkten ifråga? Tack på förhand och grymt informativ tråd/journal