2014-02-13, 15:38
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Fk ska ju inte betala de första 2 veckorna, då ska ju arbetsgivaren betala.
|
Inte när det gäller tillsvidareanställning. Typ. Det är småluddigt.
|
|
|
2014-02-13, 15:42
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
Inte när det gäller tillsvidareanställning. Typ. Det är småluddigt.
|
Självklart står arbetsgivaren för sjuklön under tillsvidareanställningen, det är ju den vanligaste anställningsformen
2014-02-13, 15:54
|
|
Nattsuddare
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
|
Låter inte som något speciellt, stockholmska med käkarna mer sammanpressade än "normalt".
|
2014-02-13, 16:04
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anatis87
Låter inte som något speciellt, stockholmska med käkarna mer sammanpressade än "normalt".
|
Låter som hon försöker pressa undan nån annan dialekt eller talfel
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2014-02-13, 16:10
|
|
Nattsuddare
Reg.datum: Feb 2012
|
Hon pratar som en kollega, han talar iofs göteborska men han har opererat käken och att prata "normalt" gör ont så han pratar med sammanpressade käkar.
Men du kan ha rätt, jag känner ingen av dem, vet inte ens vem "Björn" är haha
|
2014-02-13, 16:32
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Självklart står arbetsgivaren för sjuklön under tillsvidareanställningen, det är ju den vanligaste anställningsformen
|
Får ingen sjuklön av arbetsgivaren
|
|
|
2014-02-13, 16:34
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
Får ingen sjuklön av arbetsgivaren
|
Du är medveten om att tillsvidareanställning är likställt med fastanställning va?
|
|
|
2014-02-13, 16:44
|
|
Ölkonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av 4623
Du är medveten om att tillsvidareanställning är likställt med fastanställning va?
|
Det finns inget som heter fast anställning, tillsvidareanställningen är den vanligaste och den tryggaste anställningsformen vi har.
2014-02-13, 16:53
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Det finns inget som heter fast anställning, tillsvidareanställningen är den vanligaste och den tryggaste anställningsformen vi har.
|
Det finns inte något som heter "amm" som du skrev i babblatråden. Var vill du komma?
|
|
|
2014-02-13, 17:01
|
|
Ölkonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av 4623
Det finns inte något som heter "amm" som du skrev i babblatråden. Var vill du komma?
|
Menar du att fast anställning är en förkortning?
2014-02-13, 17:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Låter som hon försöker pressa undan nån annan dialekt eller talfel 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anatis87
Hon pratar som en kollega, han talar iofs göteborska men han har opererat käken och att prata "normalt" gör ont så han pratar med sammanpressade käkar.
Men du kan ha rätt, jag känner ingen av dem, vet inte ens vem "Björn" är haha
|
Ännu tydligare än förra klippet:
http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--3/330337
Kan ju ha att göra med hur käken är konstruerad.
|
|
|
2014-02-13, 17:57
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
|
En googling säger att han är från Oskarshamn. Den dialekten som blivit Stockholmskad(that´s totally a word!!  ), låter som käkfel / försöker låta som en Östermalms snobb.
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2014-02-13, 18:02
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
När man var yngre och aldrig hade lekt doktor med någon så fick man ofta höra från vuxenvärlden: "Porr är inte alls som sex är i verkliga livet". Vad menade de med det egentligen? Sex IRL är ju nästan på pricken exakt som sex i porrfilm.
|
|
|
2014-02-13, 18:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
När man var yngre och aldrig hade lekt doktor med någon så fick man ofta höra från vuxenvärlden: "Porr är inte alls som sex är i verkliga livet". Vad menade de med det egentligen? Sex IRL är ju nästan på pricken exakt som sex i porrfilm.
|
Tjejer som skriker som ankor, tar den i alla hål, sväljer som om de vore yoghurt, älskar att bli förnedrade på alla möjliga sätt i sängen, ställer upp på exakt vad som helst så länge mannen tycker om det, bryr sig inte om egen njutning, blekta anus, löjligt vaxade kroppar, söndersminkade, opererade blygdläppar.
Just like IRL!
|
|
|
2014-02-13, 18:10
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Tjejer som skriker som ankor, tar den i alla hål, sväljer som om de vore yoghurt, älskar att bli förnedrade på alla möjliga sätt i sängen, ställer upp på exakt vad som helst så länge mannen tycker om det, bryr sig inte om egen njutning, blekta anus, löjligt vaxade kroppar, söndersminkade, opererade blygdläppar.
Just like IRL!
|
Lite hångel och smek utanför kläderna, kläderna åker av, killen utdelar oralsex några minuter, de byter och tjejen utdelar oralsex några minuter, sedan blir det vaginalsex i tre olika ställningar i en kvart medan tjejen stönar högt och killen är knäpptyst, sedan drar killen ut den och ejakulerar över tjejens bröst eller ansikte. Så menade jag.
Men det som du beskriver är väl inte direkt ovanligt IRL heller. Det är ju ett rent helvete att hitta en tjej som inte vill bli smiskad och strypt nu för tiden, t ex. Och hur mycket kroppshår tycker du en genomsnittlig 25-årig tjej har?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:15.
|

|