Jag tycker att det bör finnas ett undantag imagen som tillåter hanindivider av däggdjur av större karaktärer såsom hästar, noshörningar, elefanter och dylika skall få bestiga manliga tidelagsutövare.
Jag tycker att det bör finnas ett undantag imagen som tillåter hanindivider av däggdjur av större karaktärer såsom hästar, noshörningar, elefanter och dylika skall få bestiga manliga tidelagsutövare.
Veterinärer kör upp hela armen i djur, det har jag sett på bild (ironbug ) och djuren verkar inte lida nämnvärt av det. Tror inte att en liten pillevink skulle kännas mer så jag har svårt att se gradskillnaden mellan dessa, är det att den ena personer njuter av det som är grejen?
Det stannar ju inte riktigt där, utan folk som sysslar med sånt där brukar ju så vitt jag vet ofta hänge sig åt andra aktiviteter med djuren än rent sexuella. Stoppa in olika föremål, leka seriemördare och sprätta upp tamkatter etc etc.
Det är djupt störda individer. Ungefär som blottare som man tror är harmlösa, men ofta avancerar sin brottslighet till våldtäkt.
Det stannar ju inte riktigt där, utan folk som sysslar med sånt där brukar ju så vitt jag vet ofta hänge sig åt andra aktiviteter med djuren än rent sexuella. Stoppa in olika föremål, leka seriemördare och sprätta upp tamkatter etc etc.
Det är djupt störda individer. Ungefär som blottare som man tror är harmlösa, men ofta avancerar sin brottslighet till våldtäkt.
Hur har du kunnat få så mycket erfarenhet av detta? Jag har aldrig mött någon som idkar samlag med djur, men du verkar ha träffat hur många som helst och vet dessutom hur dom beter sig mot djuren.
Frågan är väl varför det är straffbart när andra saker som plågar djur inte är det. Vilket i en människa sexuella njutning gör händelsen sämre för djuret? Dess personliga integritet kränks mer än att man låter helt vanliga skitungar ha kaniner, vem som helst ha hundar eller mig från att dricka mjölk och äta kött?
Med det menar jag att man så uppenbart inte sätter djurs lidande i första rummet utan först ha lyssnat på vad människan som grupp och en mänsklig individ haft att säga om saken. Uppenbart är att man kan tänka sig förbjuda snusk men inte våld mot/ med djur. Som att säga: Du får inte runka på någon i tunnelbanan men spöa skiten ur honom får du.
Senast redigerad av hurril den 2013-12-28 klockan 22:15.
Hur har du kunnat få så mycket erfarenhet av detta? Jag har aldrig mött någon som idkar samlag med djur, men du verkar ha träffat hur många som helst och vet dessutom hur dom beter sig mot djuren.
Jag är fascinerad av sjuka människor, har läst väldans massa om just sjuka människor, och kan dra slutsatser utan att riskera att förlora något nödvändigt anseende.
Jag kan inte här och nu visa upp en källa som påvisar ett samband mellan tidelag och djurplågeri eller för den delen ett samband mellan tidelag och övrig brottslighet, eller ett samband mellan tidelagsutövning och psykisk sjukdom men jag vågar påsta att det förhåller sig så ändå, och du kan säkerligen få det bekräftat av en mer ansedd källa än mig.
(Du kan också troligtvis få det dementerat, vi lever i en tidsanda och ett samhälle där det är väldigt fult att se samband. Lite åt samma håll är fallet med skellettkvinnan, vars läggning för bara några årtionden sedan hade ansetts som en allvarlig psykisk sjukdom, men idag bara anses som en läggning bland alla andra )
Lagen är ju uppenbart helt baserad på människors känslor. Det är äckligt och upprörande att ha sex med djur, därför ska det förbjudas.
Kossan som blir påsatt av bonden lär knappast behöva terapi efteråt och känna sig kränkt. Det är att projicera mänskliga känslor på djur. Dessutom är det knappast värre än att slakta kossans ungar för att göra fina filéer.
Rent trams, helt enkelt.
Om något är det inte MER fel att vara djurpervo än det är att ge sina barn kaniner, stänga in en hund i en lägenhet eller helt enkelt äta upp djur. Det är ju inte som att jag *behöver* äta flankstek utan jag gör det för att det kittlar så himla skönt på lilla tungan.
(Du kan också troligtvis få det dementerat, vi lever i en tidsanda och ett samhälle där det är väldigt fult att se samband. Lite åt samma håll är fallet med skellettkvinnan, vars läggning för bara några årtionden sedan hade ansetts som en allvarlig psykisk sjukdom, men idag bara anses som en läggning bland alla andra )
Jo, men för inte alls sådär länge sedan ansågs homosexualitet vara en lika sjuklig läggning, och var förbjudet i samma lag som tidelag.
Senast redigerad av Mental den 2013-12-28 klockan 22:31.
Vad skulle tjejen bli anklagad för om det utspelade sig i Sverige? Tidelagsförsök? Om hjorten hade "lyckats", skulle hon kunna få två år i fängelse för tidelag?
Senast redigerad av Exdiaq den 2013-12-28 klockan 22:30.
Veterinärer kör upp hela armen i djur, det har jag sett på bild (ironbug ) och djuren verkar inte lida nämnvärt av det. Tror inte att en liten pillevink skulle kännas mer så jag har svårt att se gradskillnaden mellan dessa, är det att den ena personer njuter av det som är grejen?
Är helt inne på att det är hela njutningsaspekten som är det olagliga.
Har en bonde en dildo inne för att inseminera så är det helt ok, men skulle han dra den fram och tillbaka samtidigt så blir det "sjukt" och vara olagligt.