Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
skönt med vilodag idag  kommer även minska maten på vilodagarna till runt 2000-2500kcal och träningsdagarna mellan 2500-3000kcal. sen siktar jag på att minska magen med 1cm/månad  men jag får inte minska styrkan
|
Skönt

2000-2500 kcal, är det som stillasittande i din vardag eller? Tycker det låter som ett smart och bra upplägg för en stadig och långsam viktminskning där målet är att behålla så mycket av det "goda" som möjligt! 1cm per månad lär du ju klara galant, jag hade siktat på 2-3cm men jag förstår att du vill behålla/öka styrkan.
Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
imorrn ska axlarna få pisk 
|
Härligt! Pushar eller? Känns som att jag kan sätta en hundring i pushen snart

Förövrigt gjorde du ett bra böjpass igår! Viktigt att inte fälla in knäna, det är som gjort för att få knäskador. Tänk att du ska trycka ut knäna, men inte överdrivet mycket då man bara tappar driv och fart på det sättet. Ner och upp med teknik som ett urverk. 100000000-tals reps till perfektion. Ta enbart stången eller bara ett träskaft och bara nöt nöt nöt reps efter reps. Kan du göra hemma också. Bara gör böj. Sitt i en böj hemma nån minut då och då. Bli van att vara nere i en böj. Det är den mest naturliga rörelsen vi människor gör.