2013-11-11, 02:12
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Önskar att fler sporter tog efter med ljudupptagning från spelarna under matcherna.
- Come on! You're the best player out there. Act like it!
|
|
2013-11-11, 07:15
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Koettman
Otroligt imponerad av Rams kross (!) av Colts.
|
Håller med, detta med en backup QB dessutom! Stört bra match av dom!
Citat:
Ursprungligen postat av ducedo
Önskar att fler sporter tog efter med ljudupptagning från spelarna under matcherna.
- Come on! You're the best player out there. Act like it!
|
Vilken match var det ifrån?
Så här såg det ut för mig spelmässigt, vaknade runt 19.30 (vänt på dygnet) och såg att både Bengals och Titans skulle torska matchen (6th sense?), grov jävla ångest.
Men jag ville inte backa så jag GOT TO WORK!! Tack vare ett mer eller mindre mirakel av AJ Green / Bengals / Andy Dalton så levde mitt nästa spel sent in på natten.
Efter det såg jag att det var 52p i min Saints-match med en hel Q kvar och bollen var i Drew Brees händer och jag vet att den här killen och laget alltid vill ha mer poäng. Linan låg på över/under 62.5p (behövde alltså 11p) och jag gick in med en slant som dubblades. 2 spel efter att jag lagt spelet passade Drew Brees ~60 yards till Kenny Stills och nästa drive en till TD  !!
Sorry för dom långa posterna, ni får säga till ifall det stör.
|
|
|
2013-11-15, 03:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Drar av motståndarens hjälm och skallar sedan honom. Otroligt att det inte ger något straff.
|
|
2013-11-15, 05:40
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av ducedo
Drar av motståndarens hjälm och skallar sedan honom. Otroligt att det inte ger något straff.
|
Utvisning ska det vara, utan tvekan. Antingen såg inte domaren eller så titta han åt andra hållet, uselt. Sånt borde man ändå kunna få någon slags repris på och sedan dela ut straffet...
Fyfan vilken comeback av Colts. Fick sjukt mycket spö i första halvlek 17-6 i halvlek och Colts kommer in och sätter TD på opening drive och sen fumblar Titans på returen och Andrew Luck springer in en TD, sjukt hur fort en match kan vända!
|
|
|
2013-11-15, 07:26
|
|
|
Banned User
|
|
|
|
2013-11-18, 02:15
|
|
|
Banned User
|
JAAA!!!! Så underbart med första segern över äckellaget (ja, jag hatar DOM) 49ers efter 3 år! 23-20 med ett FG i sista minuten men det borde ha varit typ 30-10 eller något istället, så sjukt många misstag från Saints men vi lyckades ändå vinna denna gång!!
* Sproles skadar sig temporärt och Moore kommer in för att fånga punt, tappar den på egen 10 --> SF Touchdown.
* White hade en INT på SF 20, sprang med den hela vägen till endzone men tappa kontroll på bollen vid 1-yards linjen och tappa den genom endzone - Touchback. SF fick ett FG ifrån den driven ist för en Saints TD.
Somnade i tredje och vakna med 1 min kvar och såg Brees lägga två fina passningar fram till ett Garrett Hartley fieldgoal! Äntligen har vi ett run-game och ett run-d!
|
|
|
2013-11-19, 17:53
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2013
|
Känner en lättare vrede då matchen mellan Panthers-Patriots ska avgöras på det sättet den gör. Nu kommer det väl hagla kommentarer om att Pats "förtjänar" det som hände, so be it. Dock gillar jag Cam Newton som fan, så jäkla imponerande och jag hoppas att han verkligen fortsätter på rätt väg
Sen rekommenderar jag att kolla det sista spelet i collegematchen från i lördags mellan Auburn Tigers och Georgia Bulldogs. Helt sjukt vad som händer och fruktansvärt oväntat. Så jag lämnar det som en cliffhanger...
|
|
|
2013-11-19, 19:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av LeBron
JAAA!!!! Så underbart med första segern över äckellaget (ja, jag hatar DOM) 49ers efter 3 år! 23-20 med ett FG i sista minuten men det borde ha varit typ 30-10 eller något istället, så sjukt många misstag från Saints men vi lyckades ändå vinna denna gång!!
* Sproles skadar sig temporärt och Moore kommer in för att fånga punt, tappar den på egen 10 --> SF Touchdown.
* White hade en INT på SF 20, sprang med den hela vägen till endzone men tappa kontroll på bollen vid 1-yards linjen och tappa den genom endzone - Touchback. SF fick ett FG ifrån den driven ist för en Saints TD.
Somnade i tredje och vakna med 1 min kvar och såg Brees lägga två fina passningar fram till ett Garrett Hartley fieldgoal! Äntligen har vi ett run-game och ett run-d! 
|
Yeaaah!
|
|
|
2013-11-19, 23:42
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLuta
Känner en lättare vrede då matchen mellan Panthers-Patriots ska avgöras på det sättet den gör. Nu kommer det väl hagla kommentarer om att Pats "förtjänar" det som hände, so be it. Dock gillar jag Cam Newton som fan, så jäkla imponerande och jag hoppas att han verkligen fortsätter på rätt väg
Sen rekommenderar jag att kolla det sista spelet i collegematchen från i lördags mellan Auburn Tigers och Georgia Bulldogs. Helt sjukt vad som händer och fruktansvärt oväntat. Så jag lämnar det som en cliffhanger... 
|
Det var inte pass interference då bollen blev interceptad långt innan den ens kom fram till Gronkan.
Har inte sagt det här på Kolo förut men Carolina kan fan gå hela vägen om Cam fortsätter som han gör, iaf med det försvaret han har runt sig. Får hoppas skadan på Johnson (?) inte var seriös. Glad att man tippa 100kr på att dom vinner SB när dom fortfarande höll sig under radarn, 34 i odds var det, nere på 12 nu
|
|
|
2013-11-19, 23:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av LeBron
Har inte sagt det här på Kolo förut men Carolina kan fan gå hela vägen om Cam fortsätter som han gör, iaf med det försvaret han har runt sig. Får hoppas skadan på Johnson (?) inte var seriös. Glad att man tippa 100kr på att dom vinner SB när dom fortfarande höll sig under radarn, 34 i odds var det, nere på 12 nu 
|
Efter att ha sett deras matcher mot SF och NE är jag benägen att hålla med. Sjukt imponerad av Luke Kuechly.
|
|
|
2013-11-20, 00:20
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Koettman
Efter att ha sett deras matcher mot SF och NE är jag benägen att hålla med. Sjukt imponerad av Luke Kuechly.
|
Som ett Saints fan ser jag fan inte fram emot att möta dom två ggr inom dom närmsta veckorna... Måste ha vinst i iaf en av dom annars får dom med största sannolikhet homefield advantage. Men Payton-Brees brukar inte ha problem med att plocka isär D's
|
|
|
2013-11-22, 06:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Falcons-Saints 13-17!
|
|
|
2013-11-24, 23:13
|
|
|
Registered User
|
Den här säsongen är fantastisk.
|
|
|
2013-11-24, 23:19
|
|
|
Banned User
|
Texans får spö av Jaguars, veckan efter att dom fått spö av Oakland, båda på hemmaplan. Lägger dom sig för att kunna drafta en QB? Japp.
Colts blir våldtagna igen, precis som dom blev av Rams för 2v sedan. 24-3 till Cardinals med 4 min kvar i andra kvarten, wow.
Fan att Panthers lyckades göra en TD med minuten kvar, hade varit så fint med en Panthers förlust. Men som min pappa brukar säga, vill man ha någonting gjort så får man göra det själv, spöa skiten ur Panthers i Superdome om 2v  Först ett läskigt möte borta mot Seahawks...
|
|
|
2013-11-24, 23:31
|
|
|
Registered User
|
Ska T.Bridgewater vara med i draften i år?
Tycker lite synd om Bucs. Borde vara ett 6-5 alt. 7-4 lag med sitt material. Glennon ser mycket lovande ut.
Blir mycket intressant att se Panthers @ Saints, ffa. eftersom Saints mest troligt får ett L i nästa omgång.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:47.
|

|