Var uppe med tuppen imorse eftersom jag skulle och se styrkelyft sm i stan kl 9, där träffade jag självaste antonwiberg från kolozzeum, han ska tävla imorgon så jag tycker ni kan hålla tummarna och heja på han på hans journal
For sedan o tränade tricep,axlar,mage! Intensivt och bra mycke superset.
7 set tricep
10 dips
5 setSmalbänk
12 set tricep
9set bakre axlar
Typ 9 set mage
__________________ min journal
instagram aronohman youtube kanal
16år bänk 122,5, mark 220 , benböj 180
Var uppe med tuppen imorse eftersom jag skulle och se styrkelyft sm i stan kl 9, där träffade jag självaste antonwiberg från kolozzeum, han ska tävla imorgon så jag tycker ni kan hålla tummarna och heja på han på hans journal
For sedan o tränade tricep,axlar,mage! Intensivt och bra mycke superset.
Tjena, denhär veckan har jag fuskat en dag (Valborg) med dieten. Festade då så... Men trots allt har det minskat 1kg denhär veckan 89 jämt imorse, 90jämt förra söndagen.
Har ej tränat idag men tror jag ska på en promenad strax
grattis till antonwiberg som vart norrlandsmästare och vann pris för bästa ungdom i helgen! Stort grattis!
Någon som kan hjälpa mig? Fick höra förra veckan att ja skulle sätta mig mer med rumpan då ja inte lyfter så mycke med ryggen. Ändrade tekniken och nu undrar jag vad tycker ni om den? Lyfter jag för mycke med ryggen?
Jag har aldrig känt av smärta av marklyft tidigare. Tacksam för komentarer!
Dagens pass
Marklyft teknik utan bälte
20x7
60x8,8
80x10,10,10 (film)
4 set enbens benspark
3 set lårcurl
5 set vader
15 min stretch
gick riktigt bra idag, fick grym kontakt under hela passet dock så är det fullt som vanligt i gymmet så alla stänger var upptagna i början. så fick köra högreps på 32,5kg i militärpressen med full koncentration på kontakt.
kör mycke bredd och bakre axlar nu för att dom släääpar...
chins lätt med kort set vila
kv x5,5,5
militärpress 4 set högreps
militärpress i maskin 4 set
sidolyft
10x15,15,15
sidolyft cabel superset omvända flyes cabel
6x10 ss 6x15
4x20 ss 4x20 x2
omvända flyes maskin 3 set högreps
skivstångsrodd
50x15,15,15
shrugs superset sidolyft
35x20 ss 4-7x20 x4
slutade tidigt idag, men hade ändå ingen ork... vart ett ``mys-pass´´ vilket kan behövas ibland
många set bicep i 4 olika övningar, fortsatte med några set underarmar 2 övningar och sedan lite mage. nu är det långhelg! sköööönt! ska springa star loppet imorgon, 4km. kondition = 0
oj vad jag är feg, tordes inte ställa upp på Star loppet när jag såg hur mycke folk det var och hur seriösa dom i min start grupp var! jag trodde det skulle va mindre än vad det var...
Ben senare idag, kanske slänger upp nån film, sugen på tunga böjar!!
Tjena!
Gick inge bra i böjen kändes de som, så filma inte... men grym kontakt i resten av övningarna! riktigt slut efter
blev en tjorvig vecka, schemat blev ändrat så de blir rygg på lördag och bröst/axlar/tricep imorgon! högreps med fokus på kontakt!
3 set enbens spark 15+reps olsson style (kallar ja den )
oj vad jag är feg, tordes inte ställa upp på Star loppet när jag såg hur mycke folk det var och hur seriösa dom i min start grupp var! jag trodde det skulle va mindre än vad det var...