Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Ok flörta kan jag kanske förstå att du är lite avig mot, även om det inte syftar till att leda till något, du blir sur av det och det bör han respektera. Men spana eller bli ytligt attraherad av? Blir du arg när han ser en snygg tjej på tvn eller kanske kollar på filmer med snygga tjejer i medvetet, eller tom. drar en Tarzan till porr när han är ensam?
Hur reagerar du själv om du är ihop med någon och kommer på dig själv med att titta uppskattande på en annan kille?
|
Om killen jag skulle vara tillsammans med sexar å tittar på andra är väl upp till honom isåfall. Jag vet iaf att han inte är värd mig och jag skulle på ett sätt tycka synd om honom. Jag gör inte så mot honom.
Den killen jag är kär och tillsammans med skulle ja kunna gå över berg för. Han skulle betyda allt.. spelar ingen roll om nån snygg kille skulle gå förbi på stan jag skulle inte se honom ens. Så nej jag blir aldrig attraherad av andra om jag är riktigt riktigt kär.
Skulle det mot all förväntan hända skulle det vara någon väldigt fel i det förhållandet jag lever i.