Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
När det börjar bli tungt i ryck skickar jag stången i en jävligt fin båge som kompenseras med ett litet harskutt framåt för att komma under vikten. Kan ryckdrag vara ett bra komplement för att nöta in ett rakare drag?
När det börjar bli tungt i ryck skickar jag stången i en jävligt fin båge som kompenseras med ett litet harskutt framåt för att komma under vikten. Kan ryckdrag vara ett bra komplement för att nöta in ett rakare drag?
Samma här! Och ja det är ett bra komplement som gör att man får in rätt bana upp till höften, sedan är det viktigt att hålla armbågarna uppåt och inte bakåt och sedan vikten någonstans vid hälarna. Svårt att få till på tyngre vikter dock!
Av det jag sett både irl och via nätet (youtubeftw) har rycken blivit betydligt bättre tekniskt och konsekvensmässigt efter att sagda lyftare börjat köra ryckdrag.
Mycket tung (pun intended) video med sån däringa "dubstep" som ungdomarna tycker om.
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.