Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-11-17, 11:38   #27676
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Även om det hade varit kul att få en 49-åring på listan. Tänk vad det hade gjort med fultalet!
Ja men hit det då, alltid kul om polarna har fulhistorier, kan förgylla en hel kväll
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 11:39   #27677
Bewafas
Registered User

Bewafass avatar

Reg.datum: May 2012
HJÄLP!

Jag har pratat med en tjej över nätet en ganska lång tid.
Hon verkar bra och så, att prata med då alltså. Men, jag har bara sett fem bilder på henne och alla är på hennes ansikte där man inte ser kroppen.

Jag är livrädd för att hon ska vara en tjockis, men hur fan tar jag reda på det innan jag träffar henne? Hon har inte Facebook, det var mitt första försök!!

Haha, hur ska jag bära mig åt?
Bewafas är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 11:42   #27678
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Bewafas Visa inlägg
HJÄLP!

Hon verkar bra och så, att prata med då alltså. Men, jag har bara sett fem bilder på henne och alla är på hennes ansikte där man inte ser kroppen.

Jag är livrädd för att hon ska vara en tjockis, men hur fan tar jag reda på det innan jag träffar henne? Hon har inte Facebook, det var mitt första försök!!

Träffa henne och sedan utgå ifrån det.
Gammal 2012-11-17, 12:01   #27679
Bewafas
Registered User

Bewafass avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Träffa henne och sedan utgå ifrån det.
Då blir det bara extremt jobbigt. Måste man ändå sitta och prata med henne, fast allt intresse har försvunnit ut igenom fönstret samma sekund som man såg henne.

Jag har redan råkat ut för det där en gång, don't wanna do that again. Var fan en värld av jobbigt
Gammal 2012-11-17, 12:05   #27680
Granatgiraffen
Registered User

Granatgiraffens avatar

Reg.datum: May 2006
Citat:
Då blir det bara extremt jobbigt. Måste man ändå sitta och prata med henne, fast allt intresse har försvunnit ut igenom fönstret samma sekund som man såg henne.

Jag har redan råkat ut för det där en gång, don't wanna do that again. Var fan en värld av jobbigt
Vafan är detta för problem. Fråga henne.
Granatgiraffen är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 12:06   #27681
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!

Fredszkys avatar

Reg.datum: Aug 2001
säg att du vill ta en snabb fika bara första gången, så har du en ursäkt att sticka snabbt om det visar sig vara jabba de prutt.
Gammal 2012-11-17, 12:13   #27682
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Citat:
HJÄLP!

Vad är det för relation du försöker etablera? Bara knula snela?

Isåfall får du väl helt enkelt chansa om du inte tror att hon skulle gilla att få frågan direkt om hon är tjock eller inte.

Om inte så kan du ju testa med att ge henne en chans oavsett kroppshydda.
Olegh är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 12:15   #27683
Bewafas
Registered User

Bewafass avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Olegh Visa inlägg
Vad är det för relation du försöker etablera? Bara knula snela?

Isåfall får du väl helt enkelt chansa om du inte tror att hon skulle gilla att få frågan direkt om hon är tjock eller inte.

Om inte så kan du ju testa med att ge henne en chans oavsett kroppshydda.
Jag tycker att det är avtändande med mulliga/tjocka/runda tjejer. En tjej ska väga 50-60kg om hon är 160-170, ifall det ska funka för mig.
Gammal 2012-11-17, 12:15   #27684
mangemani
Amiga forever

mangemanis avatar

Reg.datum: Feb 2003
Citat:
HJÄLP!

se det hela lite som en arbetsintervju, det är ju inte bara arbetsgivaren som ska ställa frågor och bestämma, du har all rätt att ställa frågor du med och vara med och bestämma då du ska spendera din tid hos företaget.
du ska eventuellt lägga ut tid på den här tjejen och om nu hennes kropps figur är så viktig för dig, så kan du kräva en bild eller åtminstånde få en beskrivning.
stabila och säkra tjejer har full förståelse att man vill veta och ser det inte som något problem att skicka bild eller berätta medans lite mer osäkra/blyga kan neka och tom bli sura.
så du får helt enkelt fråga henne.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 12:20   #27685
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Citat:
Jag tycker att det är avtändande med mulliga/tjocka/runda tjejer. En tjej ska väga 50-60kg om hon är 160-170, ifall det ska funka för mig.
Jag tror du behöver googla på Aria Giovanni.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 12:46   #27686
Bewafas
Registered User

Bewafass avatar

Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jag tror du behöver googla på Aria Giovanni.
Hon väger 61kg, +/- 1kg köper jag.
Gammal 2012-11-17, 13:51   #27687
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Jag skulle aldrig kunna gå på en dejt publikt med en tjockis/fulis där andra kan se en, så om jag vore dig skulle jag hellre skippa än att chansa om du är osäker. Är jag ensam om att känna så? Hur hanterar t.ex. shadowfire det hela? Måste ju ha hänt honom ett antal gånger?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 14:01   #27688
Olegh
mjau

Oleghs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Jag skulle aldrig kunna gå på en dejt publikt med en tjockis/fulis där andra kan se en, så om jag vore dig skulle jag hellre skippa än att chansa om du är osäker. Är jag ensam om att känna så? Hur hanterar t.ex. shadowfire det hela? Måste ju ha hänt honom ett antal gånger?
Vad i helvete..
Olegh är inte uppkopplad  
Gammal 2012-11-17, 14:04   #27689
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:

Träffa tjejen på en promenad och se henne som en bekant. Finner du inget intresse i pga vikt så är det bara att säga att det klicka inte. Ångra hellre saker du gjort än inte gjort. Lycka till.
Gammal 2012-11-17, 14:07   #27690
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Äh, en första träff kan vara en kortare promenix bara, jag ser det som ett cardiopass med en förhoppningsvis trevlig person. Tycker det är bäst att se en förstagångsträff mer ut ett vänskapligt perspektiv, utan massa förväntningar och förhoppningar.

Å som en vän får man se ut precis hur man vill.

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:00.