Det var inte meningen att bli taget seriöst, du hittade på lite siffror, 10x starkare och 80-90 kg, varav inget stämmer. Därför hittade jag på lite också som kontring.
Lol, jag blir nästan upprörd över att vissa på riktigt tror att en jäkla schimpans(!) skulle ha en suck i helvetet mot Ubereem.
Det är klart att Ubereem inte kan klå den där Frodo i pull-ups eller greppstyrka. Men jag kan garantera att han kan utveckla en brutalt mycket större kraft med sina tekniker än apan kan göra med sina rallarsvingar.
Asso, om Ubereem sparkar en 70-kg (som för övrigt verkar vara en övre gräns, inte något jäkla genomsnitt) apa i bröstet eller huvudet på det viset han sparkade en 125kg Brock Lessnar under deras fight så skulle den apan tvärdö. KO via brutna ben och inre blödningar. Så lite vikt klarar inte av att absorbera så mycket kraft.
Alla (okey, de flesta) som har tränat lite kampsport har känt skillnaden av att ta emot slag av någon som väger mer än dig. Det handlar inte bara om styrka utan om att en betydligt större person slänger fram sin vikt i sitt slag som måste absorberas av din lilla kropp. Med sådana storleksskillnader är det tvärkört för apan om vi får anta att Ubereem inte blir skrämd till passivitet utan faktiskt ger fan på att klubba apan.
Det är klart att Ubereem inte kan klå den där Frodo i pull-ups eller greppstyrka. Men jag kan garantera att han kan utveckla en brutalt mycket större kraft med sina tekniker än apan kan göra med sina rallarsvingar.
Asso, om Ubereem sparkar en 70-kg (som för övrigt verkar vara en övre gräns, inte något jäkla genomsnitt) apa i bröstet eller huvudet på det viset han sparkade en 125kg Brock Lessnar under deras fight så skulle den apan tvärdö. KO via brutna ben och inre blödningar. Så lite vikt klarar inte av att absorbera så mycket kraft.
Alla (okey, de flesta) som har tränat lite kampsport har känt skillnaden av att ta emot slag av någon som väger mer än dig. Det handlar inte bara om styrka utan om att en betydligt större person slänger fram sin vikt i sitt slag som måste absorberas av din lilla kropp. Med sådana storleksskillnader är det tvärkört för apan om vi får anta att Ubereem inte blir skrämd till passivitet utan faktiskt ger fan på att klubba apan.
Apan flyger på Overeem från 2 meters håll, omfamnar huvudet och biter av delar av ansiktet och ögonen. Sedan skändar den honom.
Med tanke på allt annat sjukt som folk gjort och tänkt är jag jävligt förvånad över att det inte finns klipp på fighter mellan kampsportare och apor. Fighter mellan djurarter har folk funderat på alltid.
Med tanke på allt annat sjukt som folk gjort och tänkt är jag jävligt förvånad över att det inte finns klipp på fighter mellan kampsportare och apor. Fighter mellan djurarter har folk funderat på alltid.
Detta verkar inte finnas, däremot så har mer eller mindre varannan ryss brottat ner en björn.
Jag vet inte om det här är en skröna, men det skulle vart någon kung-fu mästare som hade sådan hybris att han trodde att han kunde ta en siberisk tiger. Han försökte, det gick inget vidare, han dog.
"My former father-in-law related to me this story. He was in the 82nd Airborne . . . Band (he blew a wailing trumpet, man), stationed in Fayetteville, North Carolina in the 70s.
One night he and some comrades, including some Green Berets they knew went to the local County Fair. Most carried bottles or flasks, so there was much courage in attendence (not that the Green Berets or the 82nd Airborne Band were lacking in courage).
One of the things that was at the fair was a big caged ring, in which was an old chimp that chain smoked cigarettes (I [censored] you not). The bit was that you paid $3, and if you could stay in the ring with the chimp for a minute, you won $300. In the 1970s, $300 was quite a bit of money, especially to a serviceman.
They all tried it, including the Green Berets. The chimp kicked their asses, one by one, and never even got excited.
They were warned not to go for his eyes, because if they got him upset, he could literally tear your arms off.
My former father-in-law said that afterward it was the most frightening thing he'd ever done, and that the chimp felt like it was made of steel bands and covered with fur.
After kicking the last guy's ass, the biggest, baddest, and quickest of the Green Berets, the chimp went back to smoking cigarettes.
Anyone arguing against David's assertion that the chimp is the dead nuts, has no idea what they're talking about."
Asså shit, folket på detta forumet underskattar verkligen människan. Dagens MMA-elit skulle spöa en chimpans lätt! Det är en liten apa, ffs!! OK, chimpansen kanske kan vinna 1-2/10 mot Alistair Overeem eller Junior dos Santos, om den får tur och lyckas bita upp halsen...
En fullvuxen silverrygg mot Overeem? DÄR har vi en JÄMN fight...
Isbjörn? Då sätter jag mina pengar på isbjörnen.
Det finns Shaolin munkar som kan spöa tjurar hur lätt som helst... men iofs så ser de filmerna fake ut, och me tanke på vad rasande tjurar kan göra så tvekar jag lite...
Lol, jag blir nästan upprörd över att vissa på riktigt tror att en jäkla schimpans(!) skulle ha en suck i helvetet mot Ubereem.
Min trollradar vet inte riktigt om den ska ge utslag på dig.