Nej tyvärr ej mini.
Har faktiskt aldrig träffat en blind person, har jobbat med döva och förståndshandikappade så lite förståelse har jag men då det visuella är ett så stort intryck så tänker jag att det kan vara svårare på det viset.
Kanske egentligen passar i dumma småfrågor tråden men när Spartansk och TREX gled in på ämnet så classy så why not.
Du har inte träffat så många blinda/synskadade va? De har diverse hjälpmedel som gör att de kan ha ett nästintill normalt socialt liv. Nä, de kan inte se på en bild på match.com eller spana in bruden på andra sidan gatan, men de kan gå ut på krogen, dansa, ringa varandra, surfa på internet osv. De är blinda, inte döda.
Lugn och fin mini, det är ingen som vill någon minoritet eller utstött grupp i samhället något illa.
Två päron i ett stort universum som spekulerar lite bara.
Vadf... försöker ni slå rekord i lågt självförtroende eller vad är det frågan om?
Nja, i det här fallet var jag mest teoretisk. Personligen anser jag inte att utseende är min flaskhals.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Tror liksom det skulle vara svårt att förföra en blind. Inte så att jag kan göra henne knäsvag genom en intensiv blick.
Tror det är ungefär som att förföra någon på nätet när man inte har visningsbild. Lite svårare än med visningsbild.
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
De är ju inte direkt döva, så visst lär de ha hört ord som hunk och biffig i radio. Lite samma sak som om du vore blind, vad skulle du helst vilja ta på, ett par hängpattar som känns sladdriga och lösa eller ett par fasta och fint formade? Alltså utan att veta vad alla andra vill ha, så känner man väl nånstans vad som känns trevligt.
Iofs... Utseendeideal brukar handla om att se frisk ut (med många undantag), så jag antar att blinda gillar hy som känns slät, hull som känns fast, en tät kalufs på huvudet, muskler om man är tjej, osv. Sen, som du säger, så påverkas de av vad folk hör.
Undrar om de överhuvudtaget bryr sig om folks ansikten? Kan de rata en kille för att hans näsa känns jättestor?
Senast redigerad av Spartansk den 2012-09-10 klockan 14:52.
Jag ströläser denhär tråden emellanåt, och typ varje inlägg spartansk gör riktigt skriker AFC. Facepalm på allt.
Dags att börja ta tag i det nu, Spartansk. Prata med MikaelJ. Du har kasst självförtroende/självbild HELT i onödan. Du placerar random brud på ett pediestal, medan du själv krälar i stoftet som en strykrädd hund.
I all välmening.
Vilken slemmig snubbe. Ligger flickor med sådant här verkligen? (Med flickor menar jag förstås inte sådana som gillar Jersey Shore.)
De är väl attraherade av proportionerliga ansikten också. Chansen att hon ratar dig för ditt utseende är kanske mindre, eftersom hon vid det laget hon "ser" dig antagligen redan har etablerat en känslomässig kontakt. Det förutsätter förstås att hon inte tar på ditt ansikte det första hon gör. Ingen aning om vad praxis är eller vad som anses hövligt av blinda.
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2012-09-10 klockan 16:47.
Nu vet jag inte vad du menar. Menar du att jag ska anstränga mig och räkna matte, eller att 3 st i månaden i 4 år inte är mycket?
Inte extremt mycket. Det är vanligt att gå ut åtta gånger i månaden (fredag och lördag), och att då få ragg färre än varannan utgång är inte otroligt duktigt.
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Om det handlar om bjudande i allmänhet så gör jag det helt enkelt för att visa uppskattning. Lägger hon ner tid, pengar och energi på att göra sig fin inför en träff med mig så visar jag gärna min uppskattning genom att bjuda. Har hon synpunkter på det får hon gärna bjuda mig nästa gång. Jag vill dock inte vara någon snålis som inte kan kosta på mig en enkel gest.
Men jag vill inte heller känna mig snål eller sniken som bara förväntar mig att bli bjuden. Livet är inte alltid lätt
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
Med andra ord kanske man kan säga att vi män tycker om att skämma bort MER än andra?
Tror jag inte en sekund på. Om det stämmer så bör det gälla jämt och det är inte min erfarenhet av längre relationer oavsett om jag tittar på mina egna eller mina vänners.
lol. Och vem pratade om extremt?
Går man dessutom ut 8 ggr i månaden och måste doppa varenda gång så är man nog ngn slags sexmissbrukare.
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2012-09-10 klockan 23:54.
Jag tycker den siffran låtar hyffsat bra för 4år, om man inte försökt sätta på allt man kan utan en hyfsat snygg brud varje gång. Hur snabbt går du själv?
Spartansk; lättare sagt än gjort
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997