Jag förstår att du bara trollar, men för att möta din post på ett hövligt sätt så undrar jag om det duger med en cuban istället för jamaican?
Förresten, hahaha om crossfit.
Jag erkänner att jag vet mycket lite om OL, men jag tvivlar ändå starkt på att genetik som anatomi och muskelfibrer inte spelar enormt stor roll för hur hög ens potential är.
För övrigt tycker jag att OL är mycket coolare än Crossfitt, och ska själv börja köra lite OL snart är det tänkt.
Tänkte följa upp på en tidigare tråd och en tidigare fråga jag ställde här angående klacken på lyftarskorna.
Jag har problem med ena knäet, som är överbelastat.
Jag har kört lyftarskor länge och jag tycker mycket om dem, ffa pga den platta och hårda sulan. Upphöjningen har jag egentligen inget behov av.
Jag tänkte gå med skorna till en skomakare och minska ner på klacken så den blir betydligt mindre. Känner ändå att jag kommer ner i bra sittdjup utan den.
Målet är att inte få knäna att komma så långt fram under knäböjen, och att få med höften/posteriora kedjan mer i lyften och böjen.
Tror ni det kan hjälpa?
(diagnosen är chondromalaci patellae eller patellafemoralt smärtsyndrom, hur som måste jag fördela bort belastning ifrån quadsen)
We don't know all the details. Hysen swears he has not taken any illegal substances. There will be a second test. We will just have to wait. Obviously we are concerned but we will give him the benefit of the doubt. Apparently they are testing all the supplements and anything else in his possession as well to determine if anything was tainted. As soon as we know anything, we will post it, good or bad.
"Apparently they are testing all the supplements and anything else in his possession as well to determine if anything was tainted."
Känns som lite onödig exercis. Oavsett så är han ju fast. Och skulle ett tillskott visa positivt utslag.... då är väl inte tanken helt orimlig, att nån där blandat in lite i efterskott för att sprida skuldbördan. Såna där bortförklaringar och resursslöseri smakar verkligen illa.