Citat:
Ursprungligen postat av wcanka
fyfan vad jobbigt, själv skrev jag ner svaren på instuderingsfrågorna till 2 prov nyss, tog 30min 
|
Vissa har´t bra =)
Hade tänkt vila idag för att gymma imorgon men eftersom det mest sannolikt blir lite discgolf imorgon hela kvällen så kompletterade jag med triceps och axlar som jag inte kört igenom något sista veckan.
Uppvärmning: crosstrainer 5min och rotatorcuff och axeluppvärmning 8set
Militärpress 40/8 + 50/6 + 60/3 + 70/2 + 75/2 + 60/6 + 50/8 Kommer inte ihåg när jag körde denna övning sist så det får ses som riktigt bra! Hade säkert kunnat grisa upp 80kg åxå men får ta det nästa gång.
Sidolyft 4set * 10reps @ 10kg Skönt!
Smalbänk 50/5 + 70/5 + 80/3 + 90/3 + 100/2 + 100/4 + 70/8 Stabil serie även här, förta settet på 100 tog jag utan paus då jag tyckte 90 känndes för lätt så därav att jag tog slut så snabbt.
Supersetta sidolyft 4set * 10reps @ 10kg
med pushdown 4set * 8-12reps @ 25kg. Skapligt strikt och fin tut i båda.
Betyg 4/5 Lite för varmt för min smak då jag va tillbaka på mitt gamla gym, gick dit för att det är mer polare där samt att det varit mulet hela eftermiddagen så hade hoppas på sub 25grader men icke. Dock blev passet riktigt bra. Otroligt att jag behållt axelstyrkan såpass bra då jag inte kört så mycket axlar på slutet. Nu pasta, det va längesen.