Jävligt rolig mix av musik också. Diverse dubstep, Burzum, Asphyx, Darkthrone och sen Veronica Maggio
Och dansen... DANSEN!!
...och vid 5.17 så bjuds det på svartmetalltjut tillika necrodans.
På riktigt. Den här killen ÄR min idol. Förhållningssättet till träningen, danserna, musiksmaken... Allt sammanflödar till en hel livsstil som jag genast skall anamma.
Inte för att försöka det minsta mot prestationen. Men jag såg samtliga lyft.
Det var väldigt strikt bedömning av samtliga lyft. Minsta tveksamhet fick nedsignal direkt.
På 112 var vändningen stabil. Efter överstöten suckade alla djup och var säkra på att det var underkänt. Domarbeslutet dröjde, länge, men sedan dök det upp tre vita!?
Så upplevde alla det som jag pratat med som var där. Men det var riktigt kul att se rekordet få en uppdatering.
Jävligt rolig mix av musik också. Diverse dubstep, Burzum, Asphyx, Darkthrone och sen Veronica Maggio
Och dansen... DANSEN!!
På riktigt. Den här killen ÄR min idol. Förhållningssättet till träningen, danserna, musiksmaken... Allt sammanflödar till en hel livsstil som jag genast skall anamma.
Jo det där var en inspirerande j*vel! Och tunga moves
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Allt du är allergisk mot kan ju vara en bra början. Är du dessutom religiös med väldigt betydelsefulla regler om mat så är det ju bra att följa det också. Det är vad jag kan komma på så här direkt.
Ung men otroligt stark kille!
Clarence från slightlyoverdosedcom-kanalen på Youtube.
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
Och dansen... DANSEN!!
haha vem är denna snubbe? (kanske har tagits upp tidigare i tråden).
Var helt säker på att det var någon amerikan och sen hör man helt plötsligt veronica maggio, priceless! verkar vara stört skön.
ASK Eskilstuna tog sjätte raka guldet!
ASK är historiska, ingen klubb har tagit fler Lag-SM guld på rad än Eskilstunaklubben. Även i år var ASK totalt överlägsna och ledde från första till sista grupp. Kampen om silvret blev en hårt strid där Uppsala lyckades dra ifrån under de sista två grupperna. Mosseberg fick trots fin lyftning se sig besegrade och fick nöja sig med bronspengen.