Tjululu, känns ju sådär att lägga upp en bild när man ser hur sjukt duktiga folk är, menmen
Första bilden är ifrån egypten 2009, hade inte gymmat seriöst en vecka i rad vid den tiden, vägde inte mycket heller, runt 68-69kg ändå hade jag synligt fett och magen putade ut samt chipstuttisar
I mitten av 2011 så bestämde jag mig att börja träna så seriöst som jag kunde, och försökte hålla kosten rätt så bra. Den andra bilden är 6månader efter jag började gymma vägde runt 73-75kg.
För 3 Månader sedan fick jag en allvarlig lunginflammation som min läkare kallade det, som sattes igång av en förkylning en vecka före, hosta, feber och allmänt piss satt i ungefär en månad innan en läkare skrev ut rätt penicillin till mig, väntade 2 veckor innan jag började gymma igen.. 3 dagar efter första passet så kommer hostan tillbaka och en förkylning. Bild 3 är efter lunginflammationen, har inte varit på gymmet på 2~ Månader, gått ner alldeles för mycket pga dålig matlust, men det är vad det är. Får hoppas att komma igång riktigt innan sommaren iaf. Ingen aning om vad jag väger här/nu.. Ingen våg på internatet :>>>
Varsågod för alldeles för mycket text.